長い時を経て、マツダは、ややぎこちないが伝説的な名前「BT-50」を持つ伝説のピックアップトラックに本格的に注目しました。全く新しいデザインとなった3代目です。
Kot smo lahko pričakovali, so pri Mazdi ohranili zaščitni slogovni podpis Kodo, zaradi česar ima nova Mazda BT-50 izjemno veliko potez, ki so skupne tudi terencem v njenih vrstah. Tako je to eden bolj dinamično in športno oblikovanih pick-upov ta hip. Ob predstavitvi je na voljo v izvedenki dvojne kabine, kar je tudi oblika po kateri največ posegajo kupci.
Mazda je za osnovo vzela platformo modela Isuzu D-Max, s katerim si deli veliko količino DNK-ja. Uporablja pa tudi druge motorje in opušča Fordovo konjenico. Tako pod pokrovom diha štirivaljni 3,0-litrski turbodizelski motor z 188 konjskimi močmi (140 kilovati) in 450 newtonmetri, kar je za tovrstno vozilo najbolj univerzalna izbira.
Moč se na kolesa pošilja s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, ki je na voljo v kombinaciji z 4×4 in 4×2 pogonom.
V notranjosti prevladuje Mazdina filozofija, z Isuzu si deli še infomatičen sistem. A Mazdina pregovorna nadstandardnost vseeno prevladuje.
Potrebno je priznati, da je videti zelo zanimivo. Modela pa bomo veseli tudi v Sloveniji, v kolikor bo uvoznik zaznal potrebo trga po tovrstnem vozilu.
Galerija slik: Mazda BT50
詳しくは:
マツダシ