ヒュンダイは、ヒュンダイ i30 N で、退屈な車を作るのではなく、ドライバーの情熱を呼び覚ます車を作ることを証明しました。今回は、外側と板金の下の両方がわずかに若返っただけでした。
Vodilo prenove je “ostrejši” videz, po vzoru nekaterih globalnih modelov Hyundai. Tako prednji del dobiva zdaj za to znamko tipičen LED-podpis. Oblikovni detaili močno spominjajo na model Sonata, ki ga Hyundai lepo trži na globalnih trgih, a do Slovenije še ni prispel. Druge malenkostne spremembe so nekoliko večji zadnji spojler ter različni mikro dodatki, ki zrak lepše vodijo po mišičasti karoseriji. Še vedno je Hyundai i30 N na voljo kot običajni model s 184 kilovati oz. 250 konji ter v različici “Performance”, ki premore 280 konjskih moči. Slednja od 0 – 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde.
i30 N je dobil Hyundaijev osemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je na voljo tudi v ameriškem Velosterju N. Ja, ta model še vedno izdelujejo, a ga ne ponujajo evropskemu trgu. Kupci pa lahko v i30 N dobijo tudi šeststopenjski ročni menjalnik.
V notranjosti je posodobljen i30 N na voljo z lahkimi sedeži, ki v primerjavi z običajnimi stoli prihranijo 2,8 kilograma. Imajo tudi večje bočne opore. Preostali del kabine dobi množico malenkostnih detajlov, na primer kovinske stopalke in šiv Performance Blue, ki se pojavi celo na varnostnih pasovih. Notranjost oblazinjenja je črna in je na voljo tako v tkanini, kot tudi v mešanici umetnega semiša in usnja.
Za izboljšanje videza vozila je na voljo opcijski paket Performance. Ta vključuje 19-palčna platišča, ki so za 14,4 kilograma lažja od sedanjih 19-palčnih. Na njih so nataknjene nove pnevmatike Pirelli P-Zero, ki nadomeščajo standardne Michelin Pilot Super Sport. Izboljšane pa so tudi zavore z večjimi zavornimi koluti.
Z novim modelom ヒュンダイ posodablja tudi vozne asistente. Asistent za preprečevanje trkov sedaj na primer zazna pešce, izboljšana pa je tudi asistenca za sledenje pasu. Vključeni so še nekateri drugi zanimivi varnostni asistenti, kot je sistem za pomoč izogibanju trkov od zadaj.
新しいもの N 入ります スロベニア na voljo konec letošnjega leta.