Novi Hyundai i30 N: majhne, a pomembne spremembe

Hyundai z modelom Hyundai i30 N dokazuje, da ne ustvarja dolgočasnih avtomobilov, temveč take, ki v voznikih prebudijo strast. Tokrat so ga le malenkostno pomladili - tako zunaj, kot tudi pod pločevino.

Vodilo prenove je “ostrejši” videz, po vzoru nekaterih globalnih modelov Hyundai. Tako prednji del dobiva zdaj za to znamko tipičen LED-podpis. Oblikovni detaili močno spominjajo na model Sonata, ki ga Hyundai lepo trži na globalnih trgih, a do Slovenije še ni prispel. Druge malenkostne spremembe so nekoliko večji zadnji spojler ter različni mikro dodatki, ki zrak lepše vodijo po mišičasti karoseriji. Še vedno je Hyundai i30 N na voljo kot običajni model s 184 kilovati oz. 250 konji ter v različici “Performance”, ki premore 280 konjskih moči. Slednja od 0 – 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde.

Z vsako posodobitvijo je i30 N videti bolj agresiven!

i30 N je dobil Hyundaijev osemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je na voljo tudi v ameriškem Velosterju N. Ja, ta model še vedno izdelujejo, a ga ne ponujajo evropskemu trgu. Kupci pa lahko v i30 N dobijo tudi šeststopenjski ročni menjalnik.

V notranjosti so popravki le malenkostni!

V notranjosti je posodobljen i30 N na voljo z lahkimi sedeži, ki v primerjavi z običajnimi stoli prihranijo 2,8 kilograma. Imajo tudi večje bočne opore. Preostali del kabine dobi množico malenkostnih detajlov, na primer kovinske stopalke in šiv Performance Blue, ki se pojavi celo na varnostnih pasovih. Notranjost oblazinjenja je črna in je na voljo tako v tkanini, kot tudi v mešanici umetnega semiša in usnja.

Za izboljšanje videza vozila je na voljo opcijski paket Performance. Ta vključuje 19-palčna platišča, ki so za 14,4 kilograma lažja od sedanjih 19-palčnih. Na njih so nataknjene nove pnevmatike Pirelli P-Zero, ki nadomeščajo standardne Michelin Pilot Super Sport. Izboljšane pa so tudi zavore z večjimi zavornimi koluti.

Z novim modelom Hyundai posodablja tudi vozne asistente. Asistent za preprečevanje trkov sedaj na primer zazna pešce, izboljšana pa je tudi asistenca za sledenje pasu. Vključeni so še nekateri drugi zanimivi varnostni asistenti, kot je sistem za pomoč izogibanju trkov od zadaj.

Novi N bo v Sloveniji na voljo konec letošnjega leta.

Dodatne Informacije

hyundai.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Maserati Ghibli Hybrid: prvi elektrificiran Maserati v 105-letni zgodovini “trizobe” znamke