メルセデス・ベンツは、BMW が少し前に X7 モデルで設定した課題に応え、GLS モデルの包括的なリニューアルを準備しました。そして第一印象は、「巨人」が王座に戻ったという事実について語ります。
最大の Mercedes-Benzov model je še nekoliko zrasel (7 cm) v primerjavi s predhodnikom in dobil vse sodobne oblikovne smernice te blagovne znamke. Sicer je prirast v velikosti najbolje viden v medosju, ki je za 6センチメートル daljše in tako omogoča tretjo sedežno vrsto, ki po funkcionalnosti ne zaostaja za ostalimi sedeži v avtomobilu – tako tudi potniki v zadnji vrsti dobijo tablico za nadzor zabave in udobja. Tretja vrsta se preprosto zloži v podvozje avtomobila, pri čemer v zadku zazeva ogromen prtljažni prostor velik do 2400 litrov.
Na voljo bodo V8 motorji, ki jim bo “hibridno” pomagala elektrika oziroma sistem EQ Boost z 48 voltnim sistemom. Seveda je tu vsa sodobna tehnologija in voznikovi asistenčni sistemi na najvišjem nivoju. Prodaja naj bi se začela že letos, ko bo največji Mercedes-Benz zapeljal tudi na slovenske ceste.
“GLS združuje sodobno razkošje z značajem terenca,” pravi Gorden Wagener, glavni direktor za oblikovanje pri Daimler AG. “Terenske oblikovne smernice se združujejo z eleganco, ki spominja na klasično luksuzno limuzino. Notranjost je sinteza moderne, luksuzne estetike, praktičnosti značilne za SUV in digitalne visoke tehnologije, ki pri Mecedes-Benz pomeni najboljše od vseh teh svetov.”
Luksuzna estetika in tehnologije v notranjosti
Notranjost novega GLS-ja je razkošna, kar dokazuje usnje, ki je del standardnega paketa opreme. Osrednji element v oblikovanju armaturne plošče je izjemno velika zaslonska enota – 33 centimetrov v diagonali, ki je na značilnem mestu na armaturni plošči. Velik zaslon na dotik sistema za informiranje in zabavo MBUX, ki ga poznamo že iz razreda A, omogoča upravljanje vseh funkcij udobja GLS z voznikovega sedeža.
Posebnost je tretja vrsta sedežev, ki v udobju ne zaostaja za vrsto takoj za voznikom in sovoznikom. Vsi sedeži in možnosti sedežnih konfiguracij so upravljani elektronsko. Zadnja dva sedeža se elegantno pospravita v dno prtljažnika, s čimer v zadku novega GLS zazeva velik prostor za prtljago. Na voljo je tudi naslednja generacija barvnega Head-up zaslona, ki postavlja nove standarde z ločljivostjo 720 x 240 slikovnih pik in razširjeno razdaljo projekcije. Slednje omogoča, da bi voznik že lahko praktično na tem zaslonu gledal filme, a seveda šele takrat, ko bodo vozila popolnoma avtonomno vozila.
Visoki cilji pod motornim pokrovom
Visoki cilji novega メルセデス・ベンツ GLS so prav tako jasno razvidni iz ponudbe motorjev. Zmogljivi šestvaljni in osem valjni motorji zagotavljajo vse, kar si petični kupci tega terence lahko le želijo – torej udobje pri vožnji in brezskrbno vrhunsko moč, ki ustrezajo značilnostim tega luksuznega avtomobila.
Kmalu po predstavitvi modela bo premierno predstavljen sodoben pogonski sklop z oznako GLS 580 4MATIC, ki predstavlja elektrificiran bencinski motor V8 z 48-voltnim vgrajenim električnim sistemom. Slednji bo zmogel 360 kW (489 KM) in 700 Nm navora, z dodatnim 250 Nm navora in 16 kW / 22 KM, ki je na voljo prek hibridnega sistema EQ Boost v kratkih obdobjih. Seveda bodo za Evropo na razpolago dizelski motorji, a o tem več takrat, ko bo predstavitev tega modela tudi pri nas.
Mercedes-Benz je z GLS izjemno lepo odgovoril na izzive, ki mu jih postavljajo konkurenti. In se znova po zaželenosti zavihtel na najvišje mesto.
Galerij: Mercedes-Benz GLS 2019
詳しくは:
メルセデスベンツsi