FBピクセル

新型メルセデス・ベンツ Sクラス:バック・トゥ・ザ・フューチャー

Mercedes-Benz razreda S, 2020

Sクラス ブランドの導入は、自動車の世界では常に特別なものであり、私たち人間をそう遠くない未来に連れて行ってくれます。このクルマに搭載されている現在の技術は、数年後には享受できる技術です。したがって、S クラスのプレゼンテーションは常に未来への飛躍です。

V avtomobilskem svetu velja, da je predstavitev クラスS tudi predstavitev inovacij na področju avtomobilske industrije. Skok v prihodnost, saj se večina teh znajde v običajnih vozilih prej kot v desetletju. Tudi zato je predstavitev novega Mercedes-Benza tako zelo ključen dogodek v avtomobilski industriji. In vselej nekaj posebnega.


Na prvi pogled se ni spremenilo veliko. A videz vara! Novi razred S je predstavil seznam novih inženirskih in tehnoloških novosti, ki obljubljajo, da bodo to ikono luksuza še izboljšali. Nekatere najpomembnejše novosti vključujejo dve hibridizirani možnosti motorja, masiven osrednji zaslon na dotik, posodobljeno ter še bolj personalizirano izkušnjo z MBUX in aktivnejšo varnostno tehnologijo, ki je na višjem nivoju kot kdajkoli prej. Seveda je v ospredju razreda S luksuz in pozornost do detajlov ter skrb za vsakega potnika, ki v njem doživlja individualizirano izkušnjo potovanja.

Oblikovno avtomobil “sledi” trendu zadnjih modelov メルセデスベンツ in znano obliko le “priključuje” trenutnim modnim smernicam, ki so si jih pri MB začrtali že pred časom. Pokrov motorja je nekoliko daljši, sprednji žarometi ostrejši, platišča izrazitejša. Na zadku pa se prvič po treh generacijah bohotijo vodoravne luči. Če je クラスS postavljal smernice, se tokrat slednjim priključuje. Namreč prav クラス S, predstavljen leta 2013, je napovedal oblikovno renesanso blagovne znamke. Ostali modeli so nato le sledi istemu slogu in v zadnjih letih začrtali izjemno uspešno zgodbo te blagovne znamke in povzročili renesanso. Tudi zato smo mnogi pričakovali več poguma in nekaj vizije za prihodnost.

Mercedes-Benz razreda S, 2020

Ročaji vrat so zdaj popolnoma poravnani s karoserijo (Tesla S, Range Rover), na notranji strani ogledal pa so novi “aerodinamični vsadki”, ki pomagajo izboljšati pretok zraka. Skupek, ki prispeva k neverjetnemu koeficientu upora 0,22, zaradi česar je razred S eden najbolj aerodinamičnih avtomobilov na svetu. Za primerjavo: Tesla Model S ima koeficient zračnega upora 0,24.


Je nekoliko večji od predhodnika, a le za malenkost. Ima pa manjši previs spredaj in zadaj za kolesi, kar pomeni, da je medosna razdalja večja. S tem pa “volumen notranjosti” še razkošnejši. Njegova zunanja dinamika oblike ostaja izjemno atletska.

V ospredju znana, a izboljšana tehnologija

Vse se začne z infomatičnim sistemom oziroma platformo MBUX, ki je v modelu razreda S na svojem novem nivoju. Glasovni asistent “Hej, Mercedes” je zdaj nekoliko bolj intuitiven – zna razumeti osnovne funkcije, kot je povezljivost Bluetooth, zna sprejeti klic, zamenjati radijsko postajo. Sistem naj bi razumel do 27 različnih jezikov, poleg tega pa ga lahko zdaj uporabljajo tudi potniki iz druge vrste oziroma vsak potnik razreda S.

Najpomembnejša je vsekakor varnostna tehnologija in novi razred S ima vse varnostne funkcije, ki jih trenutno ponuja メルセデスベンツ. Seznam vključuje samodejno zaviranje v sili, prilagodljiv tempomat s sistemom stop-and-go, aktivno pomoč pri krmiljenju, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, pomoč pri menjavi voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo o križanju spredaj in zadaj ter aktivno spremljanje mrtve točke. Avtomobil pa preko senzorjev ve, ali imate roke na volanu in to le na podlagi upora “sile”, kot do sedaj.

Pod motornim pokrovom bo izbire kar nekaj, vsa pa bo hibridizirana in elektrificirana. V osnovi bo na voljo šestvaljni motor, ki bo skupaj z blagim hibridnim sistemom iz sebe izstisnil 429 konjskih 権力, ter osemvaljnik s 469 konji. Oba pa bosta uporablja devetstopenjsko avtomatiko.

Vstopna cena za novi razred S se bo gibala okoli 100,000ユーロ, nekaj nad trenutno ceno vstopnega modela. Prodaja pa se bo začela v začetku leta 2021, ko bomo prve primerke lahko videli tudi na slovenskih cestah.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。