Novi Mercedes-Benz razred S: nazaj v prihodnost

Mercedes-Benz razreda S, 2020

Predstavitev blagovne znamke razred S je v avtomobilskem svetu vselej nekaj posebnega, saj nas navadne smrtnike popelje v ne prav zelo oddaljeno prihodnost. Tehnologije sedanjosti, ki jih najdemo v tem avtomobilu, so namreč tehnologije, ki jih bomo prav si deležni v roku nekaj let. Zato je predstavitev razreda S vselej skok v prihodnost.

V avtomobilskem svetu velja, da je predstavitev razreda S tudi predstavitev inovacij na področju avtomobilske industrije. Skok v prihodnost, saj se večina teh znajde v običajnih vozilih prej kot v desetletju. Tudi zato je predstavitev novega Mercedes-Benza tako zelo ključen dogodek v avtomobilski industriji. In vselej nekaj posebnega.

Na prvi pogled se ni spremenilo veliko. A videz vara! Novi razred S je predstavil seznam novih inženirskih in tehnoloških novosti, ki obljubljajo, da bodo to ikono luksuza še izboljšali. Nekatere najpomembnejše novosti vključujejo dve hibridizirani možnosti motorja, masiven osrednji zaslon na dotik, posodobljeno ter še bolj personalizirano izkušnjo z MBUX in aktivnejšo varnostno tehnologijo, ki je na višjem nivoju kot kdajkoli prej. Seveda je v ospredju razreda S luksuz in pozornost do detajlov ter skrb za vsakega potnika, ki v njem doživlja individualizirano izkušnjo potovanja.

Oblikovno avtomobil “sledi” trendu zadnjih modelov Mercedes Benz in znano obliko le “priključuje” trenutnim modnim smernicam, ki so si jih pri MB začrtali že pred časom. Pokrov motorja je nekoliko daljši, sprednji žarometi ostrejši, platišča izrazitejša. Na zadku pa se prvič po treh generacijah bohotijo vodoravne luči. Če je razred S postavljal smernice, se tokrat slednjim priključuje. Namreč prav razred S, predstavljen leta 2013, je napovedal oblikovno renesanso blagovne znamke. Ostali modeli so nato le sledi istemu slogu in v zadnjih letih začrtali izjemno uspešno zgodbo te blagovne znamke in povzročili renesanso. Tudi zato smo mnogi pričakovali več poguma in nekaj vizije za prihodnost.

Mercedes-Benz razreda S, 2020

Ročaji vrat so zdaj popolnoma poravnani s karoserijo (Tesla S, Range Rover), na notranji strani ogledal pa so novi “aerodinamični vsadki”, ki pomagajo izboljšati pretok zraka. Skupek, ki prispeva k neverjetnemu koeficientu upora 0,22, zaradi česar je razred S eden najbolj aerodinamičnih avtomobilov na svetu. Za primerjavo: Tesla Model S ima koeficient zračnega upora 0,24.

Je nekoliko večji od predhodnika, a le za malenkost. Ima pa manjši previs spredaj in zadaj za kolesi, kar pomeni, da je medosna razdalja večja. S tem pa “volumen notranjosti” še razkošnejši. Njegova zunanja dinamika oblike ostaja izjemno atletska.

V ospredju znana, a izboljšana tehnologija

Vse se začne z infomatičnim sistemom oziroma platformo MBUX, ki je v modelu razreda S na svojem novem nivoju. Glasovni asistent “Hej, Mercedes” je zdaj nekoliko bolj intuitiven – zna razumeti osnovne funkcije, kot je povezljivost Bluetooth, zna sprejeti klic, zamenjati radijsko postajo. Sistem naj bi razumel do 27 različnih jezikov, poleg tega pa ga lahko zdaj uporabljajo tudi potniki iz druge vrste oziroma vsak potnik razreda S.

Najpomembnejša je vsekakor varnostna tehnologija in novi razred S ima vse varnostne funkcije, ki jih trenutno ponuja Mercedes-Benz. Seznam vključuje samodejno zaviranje v sili, prilagodljiv tempomat s sistemom stop-and-go, aktivno pomoč pri krmiljenju, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, pomoč pri menjavi voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo o križanju spredaj in zadaj ter aktivno spremljanje mrtve točke. Avtomobil pa preko senzorjev ve, ali imate roke na volanu in to le na podlagi upora “sile”, kot do sedaj.

Pod motornim pokrovom bo izbire kar nekaj, vsa pa bo hibridizirana in elektrificirana. V osnovi bo na voljo šestvaljni motor, ki bo skupaj z blagim hibridnim sistemom iz sebe izstisnil 429 konjskih moči, ter osemvaljnik s 469 konji. Oba pa bosta uporablja devetstopenjsko avtomatiko.

Vstopna cena za novi razred S se bo gibala okoli 100.000 evrov, nekaj nad trenutno ceno vstopnega modela. Prodaja pa se bo začela v začetku leta 2021, ko bomo prve primerke lahko videli tudi na slovenskih cestah.

Dodatne Informacije

mercedes-benz.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Nova Mazda BT50 – dokaz, da so pick-upi spet popularni