しかし、ヨーロッパでは、3列シート、4輪ステアリング、電動3気筒ターボガソリンエンジンを搭載した中型SUVの日産エクストレイルが登場している。
Nissan X-Trail 2022 je dobil svojo ameriško različico že v letu 2020, zdaj pa bo vendarle na voljo tudi v Evropi. X-Trail bo dovolj velik, da bodo lahko v tretji vrsti brez težav sedele osebe, ki so visoke do 160 cm. Druga vrsta sedežev je premična, kar olajša vstopanje in izstopanje potnikom v tretji vrsti. Prtljažni prostor zdaj obsega 585 litrov, kar je 20 litrov več kot pri predhodniku.
Že omenjeni 3-valjni モーターが付いています 1,5-litra prostornine in ni namenjen poganjanju koles. Njegova naloga je proizvodnja električne energije, ki napaja baterijo. Kolesa nato premika elektromotor, zaradi česar se novi X-Trail obnaša podobno kot povsem električni avtomobil. Elektromotor proizvede 201馬力 そしてそれは 330 njutonmetrov navora. X-Trail potrebuje 8 sekund za pospeševanje od 0 に 100km/h.
Nissan X-Trail bo v Evropi na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Na vsako os bodo namestili elektromotor, njuna sistemska moč pa bo znašala 210 konjskih moči. Različica z enim elektromotorjem bo dosegla najvišjo hitrost pri 170km/h, z dvema elektromotorjema pa pri 180km/h. Na voljo bo tudi različica X-Trail z 1,5-litrskim bencinskim blagim-hibridom, ki bo imel 161馬力, 300 njutonmetrov navora, prenos pa bo prenašal na prednji kolesni par, preko samodejnega menjalnika CVT.
X-Trail se od ameriške različice z imenom Rogue razlikuje v pogonih, vse ostalo pa je ostalo praktično isto. Notranjost ponuja voznikov zaslon v velikosti 12,3-palce in osrednji zaslon na dotik v isti velikosti. Zunanjost si lahko omislite v 10 barvah ali eni izmed 五 dvobarvnih kombinacij. Nissan X-Trail bo na voljo s štirimi stopnjami opreme, njegova vstopna cena pa bo znašala okoli 38.000 evrov.