フォルクスワーゲン ポロは、これまでに 1,400 万台が生産されているため、間違いなく街の王様です。スロベニア人にも人気のこの車は、今回はモデルレンジの中間あたりで軽い「整形手術」を受け、さらに1年ほどの猶予が与えられた。
Je že tako, da pri フォルクスワーゲンへ stavijo na precej konvencionalne oblikovne poteze, ki pa vsekakor prinašajo oblikovno večletno všečnost modelov. Z designom je tako, da v kolikor je preprost, nikoli ne bo postal kičast in prav to zgodbo potrjuje Volkswagnov polo, ki kljub svoji izjemni navidezni resnosti vedno znova preseneča z dejstvom, da je enostavno všečen.
Poleg rahlega zunanjega likanja gubic, ki se odraža predvem v novi optiki avtomobila, ki je seveda v led tehnologiji ter nekaterim drugim malenkostim, kot so novi prednji in zadnji odbijač, so polu dodali kopico elektronskih pomagal ter ga tako aktualizirali ter v nekaterih pogledih celo postavili pred konkurenco. Novi polo tako premore celo eletronski sistem “フロントアシスト” z mestno funkcijo zaviranja v sili ter sistemom za vzdrževanje varne razdalje ACC.
Polo je dobil tudi nekaj “sladkorčkov” na področju zabavne eletronike, ki jo je podedoval od svojega starejšega brata – golfa.
Pri motorjih so v novi polo vdahnili predvsem predznak zelenega in okolju ter mestu prijaznega. Vsi novi poloti tako pod motornim pokrovom skirvajo motor z oznako EU 6 ter premorejo funkcijo Start & Stop.
Ob začetku prodaje pri družbi フォルクスワーゲン napovedujejo poseben model “polo fresh“, ki naj bi postregel s posebno širokim naborom dodatne opreme, ki bo razvajala kupce.