ポルシェは、フェイスリフト、再設計されたキャビン、パワートレインのアップグレードを施した、リフレッシュされた新しいポルシェ カイエン 2024 およびカイエン クーペを発表します。最高出力のターボ GT は 650 馬力を誇り、ラインナップ全体が最新のテクノロジーとパフォーマンスの強化を受けています。
Težko pričakovana Porsche Cayenne 2024 と Cayenne Coupe sta po obsežni dražilni kampanji končno debitirala. Z osveženo zunanjostjo, prenovljeno zasnovo armaturne plošče in znatnimi nadgradnjami pogonskega sklopa naj bi najnovejši modeli Cayenne prišli na trg to poletje, naročila pa zdaj sprejemajo tudi v Združenih državah in pri tegorvich v Evropi. Uradna premiera je bila na avtomobilskem salonu v Šanghaju, ki za avtomobilski svet postaja nova Ženeva Motor Show.
Pod motornim pokrovom je osnovni ポルシェ Cayenne 2024 še naprej opremljen s 3,0-litrskim motorjem V6 s turbopolnilnikom, ki zdaj zagotavlja 348 KM (260 kW) in 368 lb-ft (498 Nm) – povečanje za 13 KM in 36 lb-ft v primerjavi z prejšnji model.
Za ekološko ozaveščene Cayenne E-Hybrid uporablja V6 s turbinskim polnilnikom v kombinaciji z močnejšim elektromotorjem s 174 KM (130 kW). Skupna sistemska moč tako doseže kar 463 KM (345 kW), skromno izboljšanje za 8 KM. Kapaciteta baterije se poveča na 25,9 kWh s prejšnjih 17,9 kWh. Kar hvalimo in je nujno za avtomobil te velikosti in oblike. Čeprav ocene dosega še niso razkrite, novi 11-kW AC polnilnik omogoča polnjenje doma v manj kot dveh urah in pol.
Porsche Cayenne S ima zdaj 4,0-litrski motor V8 z dvojnim turbopolnilnikom, ki nadomešča prejšnji V6, z močjo 468 KM (349 kW) in 442 lb-ft (598 Nm). To povečanje za 34 KM in 37 lb-ft omogoča tako standardnemu modelu kot kupeju pospešek od 0 do 100 km/h (0-60 mph) v 4,4 sekunde z dodatnim paketom Sport Chrono. Najvišja hitrost je impresivnih 272 km/h (169 mph).
Na vrhu ponudbe je Cayenne Coupe Turbo GT 装備 650 KM (484 kW) 4,0-litrskim motorjem V8 z dvojnim turbopolnilnikom – kar je 19 KM več kot njegov predhodnik. Ta zver lahko doseže 100 km/h (60 mph) v zgolj 3,1 sekunde そしてトップスピードを誇る 304 km/h (189 mph). Turbo GT je standardno opremljen tudi s krmiljenjem zadnjih koles, zračnim vzmetenjem, keramično-kompozitnimi zavorami in izpušnimi cevmi iz titana.
Posodobljeni sistem Porsche Active Suspension Management (PASM) je del standardne opreme pri modelih Cayenne, S in E-Hybrid, z novimi dvoventilskimi blažilniki, ki ponujajo ločene stopnje odboja in kompresije za izboljšano upravljanje nagiba in prevračanja. Izbirni sistem zračnega vzmetenja, ki je standarden za Turbo GT, obljublja izrazitejšo razliko med načini vožnje Normal, Sport in Sport Plus.
Na zunaj Porsche Cayenne 2024 ohranja znani videz z nekaj ključnimi izboljšavami. Matrix Design LED žarometi so zdaj del standardne opreme, spremljajo pa jih nov pokrov in preoblikovani blatniki. Na zadku so nove zadnje luči z enotno višino po vsej zadnji strani, paleti pa se pridružijo tri sveže barve: Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic in Arctic Grey.
Porsche Cayenne Coupe ponuja izbirni lahki športni paket, ki zmanjša 32,7 kg (72 lbs) vozila. Podrobnosti o tem paketu bodo razkrite pozneje.
V notranjosti je bila armaturna plošča Cayenna 2024 popolnoma prenovljena, s prostostoječo, ukrivljeno 12,6-palčno digitalno instrumentno ploščo za voznika. Komande na volanu omogočajo brezhibno preklapljanje med načini prikaza, medtem ko nova ročica na levi upravlja sisteme za pomoč vozniku. Pomoč pri menjavi voznega pasu in pomoč pri ohranjanju voznega pasu sta zdaj standardna.
Prenovljena センターコンソール vključuje standardni 12.3インチ zaslon infotainmenta, pri čemer je prestavna ročica zdaj nameščena na armaturni plošči med obema zaslonoma. Kotni del konzole vsebuje mešanico stikal in kapacitivnih gumbov za krmiljenje HVAC. Porsche vključuje tudi voznikov pladenj za pametni telefon s 15 vati induktivnega polnjenja.
Kot nova opcija je na sovoznikovi strani armaturne plošče na voljo 10,9-palčni zaslon. To potniku omogoča upravljanje navigacijskega sistema ali pretakanje videoposnetkov. Posebna plast zaslona zagotavlja, da voznik ne vidi sovoznikovega zaslona, kar preprečuje motnje.
Z vsemi temi nadgradnjami in najnovejšo tehnologijo bosta ポルシェ カイエン と Cayenne Coupe 2024 navdušila tako navdušence kot priložnostne voznike. Ko bodo modeli prišli na trge po vsem svetu, lahko pričakujemo, da bo na voljo več podrobnosti in informacij o cenah v evrih. Ne glede na jezik je navdušenje nad novo linijo Cayenna univerzalno.