アメリカの「マッスルカー」の有名なメーカーであるサリーン社は、デザインと性能の両方の点でさらなる改良を加えたテスラ S の改造に着手しました。これは依然として電気自動車であり、少なくともガソリンエンジンの形をしたレンジエクステンダーが作動していないときは、道路上で有害な排気ガスをまったく生成しません。
Saleen foursixteen kakršno je uradno ime najbolj zmogljive tesle vseh časov, osnovan je na performance različici Tesle S P85, Tki so ji spremenili zadnje prestavno razmerje 11.39:1 in dodali zaporo zadnjega diferenciala, s čimer so poskrbeli, da tesla S s črte pospeši še hitreje いつものように。
Sallenu bomo sicer morali verjeti na besedo, saj za zdaj niso objavili nobenih tehničnih podatkov glede zmogljivosti “načipirane” tesle , je pa znano da je foursixteen dobil izboljšano vzmetenjeを提供します različne nastavitve za uporabo na cesti in recimo na dirkališču.
Pri saleenu pa se niso ustavili samo pri tehniki, ampak so izboljšali tudi zunanji in notranji izgled vozila, kjer ga na zunaj od ostalih tesl S ločijo številni spojlerji, bolj zmogljivi zavorni sistem z rdečimi zavornimi čeljustmi in napisom znamke, na zadku pa karbonski difuzor. Dodali pa so mu tudi veliko oblj športnejšo obutev in platišča velikega premera, s čimer je foursixteen postal resnično strupena športna limuzina v slogu panamere turbo ali nekaj podobnega.
Tudi potniška kabina je bila deležna številnih izboljšav od dvobarvnega usnja na sedežih, vratnih oblogah in armaturki, do številnih manjših opremskih dodatkov, ki izkazujejo znamko in njeno poslanstvo. Notranjost normalnih različic pa gledajoč slike foursixteena izgledajo dobesedno špartansko.
Cene se pričnejo pri 152 dolarskih tisočakih ali slabih 110 tisoč evrih, kljub temu pa zanj veljajo popolnoma enaki ekološki odbitki, kot za vse ostale različice tesle S.