私たちの携帯電話にインストールされているアプリは、文字通り私たちの個人情報をすぐに入手できるものです。そして、とりわけ、広告スペースの販売にも関与しているため、設定された目標へのより簡単な道筋として役立ちます。
Razne aplikacije zbirajo različne podatke o nas. Ko pristanemo na pogoje katere koli aplikacije ali spletnega mesta, ji oziroma mu damo dovoljenje za zbiranje naših podatkov, da lahko uporabljamo njihove storitve. Clario, podjetje za kibernetsko varnost, pravi, da največ podatkov zberejo prav tiste aplikacije, v katerih je uporabnik v središču pozornosti. Če imate torej v aplikaciji profil po meri, potem ta zagotovo zbira vaše osebne podatke.
Facebook, Instagram in dve aplikaciji za zmenke so pri tem absolutni prvaki, kaže raziskava podjetja Clario. Tu je seznam 10 aplikacij, ki zbirajo največ podatkov.
- フェイスブック: 70 % zbranih osebnih podatkov
- インスタグラム: 58,82 % zbranih osebnih podatkov
- 火口: 55,88 % zbranih osebnih podatkov
- グラインダー: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
- ウーバー: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
- ひどい: 41,18 % zbranih osebnih podatkov
- Tesco: 38,24 % zbranih osebnih podatkov
- スポティファイ: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
- マイフィットネスパル: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
- ジェット2: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
Družbeno omrežje Facebook tako zbira največ osebnih podatkov, sledi mu Instagram. Tinder in Gridr, dve aplikaciji za zmenke, zbirata osebne podatke kot so ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni podatki in tudi podatke, kot je ta, ali imate hišnega ljubljenčka.
Če ne želite deliti toliko osebnih podatkov v teh aplikacijah, lahko preverite dovoljenja ali pa v nastavitvah naprave nekaterim aplikacijam onemogočite dostop. Na vas je, da se odločite, koliko osebnih podatkov želite deliti.