一部の国では不況、パンデミック、さらには戦争状態にあるため、現代の若者は、生涯の長期間にわたって続く可能性のある多くの問題や混乱を経験しています。このような時代に、何をどのように計画するか、つまり将来をどのように考えるかが問題となります。
Na to temo je bila izvedena raziskava med 2600 odraslimi, ki je pokazala, da 45 % ljudi, starih od 18 do 35 let, ne vidi smisla varčevati, dokler se vse ne vrne v normalno stanje . Veliko vprašanje je, kaj to običajno pomeni, saj del generacije Z pravzaprav ni občutil tistega začetka odraslega življenja v razmerah, ki so jih vsi drugi vajeni, ampak so jih takoj prizadele razne katastrofe, predvsem finančne narave.
Milenijci と Z世代 so morda najbolj prizadeti zaradi pandemije koronavirusa, zlasti ko gre za duševno zdravje. To pa zato, ker so imeli manj trenutkov dobrega počutja in delovanja brez skrbi v primerjavi z generacijo X in »boomerji«, kar je vplivalo tudi na njihovo motivacijo za načrtovanje. Zato se mnogi od njih odločijo, da ne bodo varčevali za prihodnost, ampak bodo v skladu z možnostmi zadovoljevali svoje trenutne potrebe – potovanja, nakupovanje, gastronomski užitki…
Poleg vsega pa so tu še 気候変動 in nenehna opozorila o onesnaženosti okolja, kar še dodatno prispeva k podobi apokaliptičnega sveta. Ko nekdo ni prepričan, kaj ga čaka v prihodnosti, ali skoraj sploh ne verjame vanjo, se obrne na sedanjost in na famozno »življenje v trenutku«. To ne pomeni, da pripadniki drugih generacij nimajo podobnega odnosa, preprosto so v drugem življenjskem trenutku v primerjavi z milenijci in Z世代, a vseeno morate razumeti, da se mora vsak zadovoljiti na način, ki je za njega najbolj primeren.