fbpx

Waarom zien millennials en generatie Z het nut niet in van sparen?

Kaj se dogaja z mladimi?

Foto: Envato

Jongeren maken tegenwoordig veel problemen en turbulenties door die een lange periode van hun leven kunnen aanhouden, omdat in sommige landen sprake is van een recessie, een pandemie en zelfs een staat van oorlog. In zulke tijden rijst de vraag wat en hoe te plannen, d.w.z. hoe te denken over de toekomst.

Na to temo je bila izvedena raziskava med 2600 odraslimi, ki je pokazala, da 45 % ljudi, starih od 18 do 35 let, ne vidi smisla varčevati, dokler se vse ne vrne v normalno stanje . Veliko vprašanje je, kaj to običajno pomeni, saj del generacije Z pravzaprav ni občutil tistega začetka odraslega življenja v razmerah, ki so jih vsi drugi vajeni, ampak so jih takoj prizadele razne katastrofe, predvsem finančne narave.


Milenijci En generatie Z so morda najbolj prizadeti zaradi pandemije koronavirusa, zlasti ko gre za duševno zdravje. To pa zato, ker so imeli manj trenutkov dobrega počutja in delovanja brez skrbi v primerjavi z generacijo X in »boomerji«, kar je vplivalo tudi na njihovo motivacijo za načrtovanje. Zato se mnogi od njih odločijo, da ne bodo varčevali za prihodnost, ampak bodo v skladu z možnostmi zadovoljevali svoje trenutne potrebe – potovanja, nakupovanje, gastronomski užitki…

Poleg vsega pa so tu še klimaatverandering in nenehna opozorila o onesnaženosti okolja, kar še dodatno prispeva k podobi apokaliptičnega sveta. Ko nekdo ni prepričan, kaj ga čaka v prihodnosti, ali skoraj sploh ne verjame vanjo, se obrne na sedanjost in na famozno »življenje v trenutku«. To ne pomeni, da pripadniki drugih generacij nimajo podobnega odnosa, preprosto so v drugem življenjskem trenutku v primerjavi z milenijci in generatie Z, a vseeno morate razumeti, da se mora vsak zadovoljiti na način, ki je za njega najbolj primeren.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.