fbpx

당신의 생산성을 높여줄 독서 습관

독서는 단지 열거하는 것만으로도 기사의 양을 채울 수 있을 정도로 광범위한 효과를 가지고 있습니다. 그래서 이번에는 뉴스를 읽는 것이 어떻게 생산성을 향상시킬 수 있는지에 대해서만 살펴보겠습니다. 불행하게도 주중에는 "편지 수준"(페이지 읽기)을 오랫동안 돌아다닐 시간이 거의 없으므로 여기서는 원하는 정보를 최대한 많이 전달할 수 있도록 읽기를 시작하는 방법을 조언합니다. 가능한.

Če hočete ali ne, so dnevne rutine tisto, kar nas definira. Če ne to, pa vsaj ključno vplivajo na potek našega življenja. In branje časopisa je ena izmed njih. Če bi imeli časa na pretek, bi verjetno prebrali precej več, a žal tega luksuza nimam vedno in zato ne moremo biti vseskozi na tekočem z vsem kar želimo. Imamo pa zato možnost, da tisto 약간의 시간, ki ga lahko namenimo čitanju, maksimalno izkoristimo. Kako? Preberite si v nadaljevanju.

Idiličen prizor, ki pa je večinoma rezerviran le za vikende.
Idiličen prizor, ki pa je večinoma rezerviran le za vikende.

Sprijaznite se s tem, da ne veste vsega

Nikoli ne boste mogli prebrati vsega. Predstavljajte si, da bi želeli v celoti predihati 일하다. Saj bi za to oddelali cel ”šiht”! Prepričani smo, da si tega ne morete privoščiti, zato niti ne poskušajte. Poskušajte raje ugotoviti, 얼마나 오래 ste pripravljeni dnevno žrtvovati za to, da ostanete na tekočem. Če nič, potem je 15분 15초 dobro izhodišče. Nekaj dni se štopajte in verjetno boste ugotovili, da večino časa porabite za vse druge novice, le tiste ne, ki vas ”držijo v igri”. Popravite to.

Izberite enega

Časopisom ne napovedujejo nič kaj svetle 미래의. Prognoza pravi, da bo zadnji natisnjen leta 2043. Do takrat imate pa še dovolj časa, da si izberete favorita in listate raje kot skrolate skozi informacije. Tako boste prodrli globlje v temo kot na spletu, saj vas bo tam prej nehote (zaradi precizno nastavljenih motilcev) metalo iz novice na novico kot bi brali Časovni stroj.

Ni treba, da rituali vedno izgledajo enako

Če berete naše največje časopise, potem je velika verjetnost, da se kdaj zatečete tudi v bolj lokalne vode (beri publikacije), ki bolj in večkrat drobijo zgodbe, ki so vam bliže. Učinkovitost dnevnega branja časopisa zato ne pomeni, da vseskozi črpate informacije iz istega vira, ampak da vsaj enkrat tedensko vzamete v roke takšnega z drugo uredniško politiko. To bo dalo širino vašemu vedenju in bolj detajlno sliko.

Ne skušajte predelati vseh. Izberite enega in se držite tega, a ga redno kombinirjate s kakšnim bolj lokalnim.
Ne skušajte predelati vseh. Izberite enega in se držite tega, a ga redno kombinirjate s kakšnim bolj lokalnim.

Dvignite raven svojega poslovnega znanja ob odmorih

Vsi imamo dnevno vsaj nekaj časovnih prostorčkov, ki še niso zasedeni. Večina se tedaj zakoplje v elektronsko pošto ali pase na socialnih omrežjih. Namesto tega si naredite izbor treh blogov 또는 publikacij, ki so specializirane za vašo branžo. Če ga ne ”pokorite” v petih minutah, ”eksekucijo” preložite na naslednjo luknjo.

더 읽어보기: 생산성 향상을 위한 6가지 팁과 지름길

Preskočite jutra

Sobotna in nedeljska jutra kar kličejo po obračanju časopisnih strani, a dejstvo je, da se preostali del tedna ne bo začel tako. Prednost digitalnega časa je, da ni treba da na sveže novice čakate do naslednjega jutra ali do večernega dnevnika. Zato osvežite vedenje tedaj, ko ste npr. v službi najmanj produktivni (če imate to svobodo). 독서 je namreč precej pasivna aktivnost in zato hrana za psihično ali fizično ”hiranje”. Seveda pa za ta nasvet obstaja ena izjema in sicer če na delo hodite z vlakom ali avtobusom. Potem je jutranji bralni ritual najboljša možna izraba časa.

Čemu bi šel čas potovanja na delovno mesto v prazno, če pa lahko tedaj konzumirate vse potrebne informacije.
Čemu bi šel čas potovanja na delovno mesto v prazno, če pa lahko tedaj konzumirate vse potrebne informacije.

Berite pred spanjem

A veste tisti daljši članek, ki ste si ga shranili tekom dneva? Sedaj je čas, da se ga lotite. Naj tovrstno branje postane del vaše navade, vaša privzeta aktivnost, ki zasede tisti čas, ko bi lahko počeli sicer karkoli. Morda se 텔레비전 zdi bolj mamljiva, a branje vam bo pomagalo, da se pred spanjem 안심하다. Vsekakor bolj kot kakšna oddaja ali serija, ki je sicer vsebinski ekvivalent vezanim črkam.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.