Bugatti Divo는 실제로 많은 변경 사항이 적용된 Bugatti Chiron의 이름이 변경된 제품입니다. 'Chiron'은 보기에 그토록 멋진 적이 없었지만 이 모든 스킨은 공기 역학 향상이라는 특정 목적을 위해 만들어졌습니다.
Inženirji so iskali način, kako bi še povečali Chironove zmogljivosti v vožnji skozi ovinke. Odgovor najdemo v superšportnem avtomobilu z imenom 부가티 Divo. Oblikovalci so se posvetili prav vsem površinam na avtomobilu in poskušali iz njih izvleči kar 가장 큰 aerodinamični 효과. Prednji konec je ohranil tradicionalno Bugattijevo 마스크, ki so ji prilagodili žaromete, ki imajo zdaj namesto vodoravne bolj navpično postavitev. Dodatne odprtine na prednjem delu dovajajo še več zraka, potrebnega za učinkovito hlajenje zavornega 체계.
Aerodinamični popravki so doleteli celo streho, ki ima preoblikovano odprtino za vsesavanje zraka, ki hladi ogromen W 16-valjni motor. Na zadku ima Divo aktiven spojler, ki je za 23 % širši od tistega pri Chironu, hkrati pa ima funkcijo nekakšne ‘zračne’ zavore. Divo je v primerjavi s Chironom tudi shujšal. Pri Bugattiju so s Chirona, ki tehta 1.996 kilogramov, odstranili nekaj protihrupne zaščite in dodali lažja platišča. Teža je manjša za zgolj 35 kilogramov, a nič za to, manj teže pravzaprav pomeni hitrejše pospeševanje 그리고 더 더 아드레날린.
Vse spremembe se pri Bugatti Divu še kako obrestujejo. Na testni stezi Nardò je Divo za kar 8 sekund hitrejši od Chirona. Vse zasluge gredo že omenjenim aerodinamičnim dodatkom, saj se z motorjem niso poigravali in ima še vedno 1.500 말의 권한. Aerodinamika pa je pri Divu vplivala na končno hitrost. Ta je ‘le’ 380 km/h, medtem ko Chiron doseže elektronsko omejenih 420 km/h, čeprav nekateri špekulirajo, da bi lahko dosegel celo 482 km/h oziroma 300 milj na uro.
Bugatti Divo je drag celo za tiste, ki imajo nekaj pod palcem in si lahko privoščijo superšportni avtomobil. Za posameznega je potrebno odšteti okoli 500만 유로. A tudi če imate na strani pripravljenih teh 5 milijonov, vam to žal ne bo v pomoč, saj je že vseh 40 primerkov Bugatti Diva 판매된. Divo je vsekakor zverina, ki bo zasenčila marsikaterega superšportnika, bližnje srečanje z njim med vožnjo po slovenskih cestah pa lahko enačimo s srečanjem ‘Big Foota v severnoameriških gozdovih.
Galerija slik: Bugatti Divo
추가 정보:
bugatti.com