fbpx

Bugatti Divo: 40 syntisen kallista mestariteosta

Bugatti Divo

Bugatti Divo je pravzaprav na novo preoblečeni Bugatti Chiron, a z lepim številom popravkov. 'Chiron' ni bil še nikoli tako osupljiv na pogled, a vsa ta preobleka je za točno določen namen – povečano aerodinamiko.

Inženirji so iskali način, kako bi še povečali Chironove zmogljivosti v vožnji skozi ovinke. Odgovor najdemo v superšportnem avtomobilu z imenom Bugatti Diva. Oblikovalci so se posvetili prav kaikki površinam na avtomobilu in poskušali iz njih izvleči kar suurin aerodinamični vaikutus. Prednji konec je ohranil tradicionalno Bugattijevo naamio, ki so ji prilagodili žaromete, ki imajo zdaj namesto vodoravne bolj navpično postavitev. Dodatne odprtine na prednjem delu dovajajo še več zraka, potrebnega za učinkovito jäähdytys zavornega järjestelmä.

Aerodinamični popravki so doleteli celo streho, ki ima preoblikovano odprtino za vsesavanje zraka, ki hladi ogromen W 16-valjni motor. Na zadku ima Divo aktiven spojler, ki je za 23 % širši od tistega pri Chironu, hkrati pa ima funkcijo nekakšne ‘zračne’ zavore. Divo je v primerjavi s Chironom tudi shujšal. Pri Bugattiju so s Chirona, ki tehta 1.996 kiloa, odstranili nekaj protihrupne zaščite in dodali lažja platišča. Teža je manjša za zgolj 35 kilogramov, a nič za to, manj teže pravzaprav pomeni nopeammin pospeševanje ja enemmän lisää adrenaliini.

Bugatti Divo
Bugatti Divo

Vse spremembe se pri Bugatti Divu še kako obrestujejo. Na testni stezi Nardò je Divo za kar 8 sekund hitrejši od Chirona. Vse zasluge gredo že omenjenim aerodinamičnim dodatkom, saj se z motorjem niso poigravali in ima še vedno 1.500 hevosista valtuudet. Aerodinamika pa je pri Divu vplivala na končno hitrost. Ta je ‘le’ 380 km/h, medtem ko Chiron doseže elektronsko omejenih 420 km/h, čeprav nekateri špekulirajo, da bi lahko dosegel celo 482 km/h oziroma 300 milj na uro.

Bugatti Divo
Bugatti Divo

Bugatti Divo je drag celo za tiste, ki imajo nekaj pod palcem in si lahko privoščijo superšportni avtomobil. Za posameznega je potrebno odšteti okoli 5 miljoonaa euroa. A tudi če imate na strani pripravljenih teh 5 milijonov, vam to žal ne bo v pomoč, saj je že vseh 40 primerkov Bugatti Diva myyty. Divo je vsekakor zverina, ki bo zasenčila marsikaterega superšportnika, bližnje srečanje z njim med vožnjo po slovenskih cestah pa lahko enačimo s srečanjem ‘Big Foota v severnoameriških gozdovih.

Galerija slik: Bugatti Divo

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
bugatti.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.