fbpx

짜릿한 CUPRA Tavascan: 가장 아름다운 전기 자동차 또는 늑대 탈을 쓴 양?

CUPRA Tavascan obljublja, da bo pretresel trg, toda ali ima dovolj moči, da resnično izstopa?

Cupra Tavascan
Foto: cupra

완전히 새로워진 CUPRA Tavascan이 공개되었으며, 서류상으로는 놀라운 디자인과 인상적인 성능을 보여줍니다. 그러나 경쟁사에 비해 강력한 인상을 남길 만큼 충분한 파워와 범위를 제공합니까? 숫자를 자세히 살펴보고 늑대의 탈을 쓴 양인지 확인해 봅시다.

Dame in gospodje, pripnite si varnostne pasove, medtem ko se globoko potopimo v svet CUPRA Tavascan, najnovejšega električnega SUV kupeja najbolj športne znamke v skupini VW. Ravno včeraj so predstavniki znamke CUPRA potegnili prevleko s te elegantne zveri in zagotovo je pritegnila našo pozornost. Zdaj pa je čas, da preverimo, ali ima Tavascan vsebino, ki podpira njegov stil.

Tavascan, zgrajen na arhitekturi električnih vozil MEB skupine Volkswagen, je na voljo v dveh različicah izhodne moči. Vrhunska različica VZ se ponaša z močjo 250 kW (340 KM) s sistemom pogona na vsa štiri kolesa z dvojnim motorjem, medtem ko različica s pogonom na zadnja kolesa zagotavlja nekoliko skromnejših 210 kW (286 KM). Na prvi pogled se te številke zdijo kar ugledne. Toda v primerjavi s cenovno najbolj dostopnim in vstopnim Teslinim modelom 3 z zadnjim pogonom se zdijo nekoliko skrombe, če upoštevamo sloves CUPRE kot športnega vozila v družini Volkswagen. Izhodna moč tam okoli 330 kW ji ne bi škodila, če mene vprašate.




Preidimo k velikosti tega električnega SUV kupeja. Tavascan meri zajetnih 4.644 mm v dolžino, 1.861 mm v širino in 1.597 mm v višino, z medosno razdaljo 2.766 mm. To je velik avto, o tem ni dvoma. Ko pa pogledamo baterijo, ugotovimo le 77 kWh kapacitete“. Je to dovolj za avto takšnega kova? No, če ga primerjamo s sorodnikoma, ID.4 in ID.5, se zdi, da je CUPRA morda zamudila priložnost, da bi resnično izstopala glede zmogljivosti baterije in dosega.

Ko že govorimo o dosegu, vzdržljivostna različica modela Tavascan s pogonom na zadnja kolesa in baterijo s 77kWh obljublja približno 550 km* glede na uradni preskusni cikel WLTP. Vrhunski 쿠프라 타바스칸 VZ z dvojnim motorjem in štirikolesnim pogonom ima nekoliko nižji doseg, približno 520 km*, s svojim paketom baterij s 77 kWh. Čeprav te številke niso posebej odlične, bi lahko večji paket baterij potisnil Tavascan pred svoje tekmece. Avtomobil tovrstne oblike in velikosti prav nobena znamka ne bi smela prodajati s paketom baterij manjših od 100 kWh. Tako pa lahko pri “gabaritih” avtomobila ugotovimo, da v praksi ta avto ne bo naredil več kot 350 realnih kilometrov. Kar je mejna uporabnost električnega avtomobila. Zagotovo bo skupina kasneje temu avtomobilu namenila še kakšno večjo baterijo. A upajmo, da bo večja, res večja in le le 8 kWh večja, tako bizarno, kot pri pri ID.7.

Ne razumite me narobe – 쿠프라 타바스칸 je nedvomno lep avtomobil in njegove zmogljivosti še zdaleč niso osupljive. Vendar, ko se poglobimo in primerjamo s tistim, kar že obstaja, se zdi, da bi lahko naredil več, da bi se izpostavil. Zmogljivejša izhodna moč in večja baterija bi Tavascan resnično povzdignila iz stilskega tekmeca v mogočno silo na trgu električnih SUV kupejev. Tako, pa se zdi, da je 쿠프라 타바스칸, prav takšen avtomobil kot je bila 알파 로메오 브레라. Izjemno lep, a popolnoma brez duše in prave substance.

사진: 큐프라
큐프라 타바스칸
사진: 큐프라

Kot vedno si bomo dokončno sodbo pridržali, dokler ne bomo imeli priložnosti, da se Tavascan zapeljemo na odprto cesto. In ugotovimo ali je 350km zadosti dosega in ali nas 300 konjev navduši. Toda za zdaj se zdi, da bi najnovejša ponudba znamke CUPRA lahko ponudila malo več vsebine, malo več popra, da bi se ujemala z njenim nedvomno osupljivim športnim slogom.

추가 정보

cupra.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.