fbpx

Google, GoPro, naprava s 16 kamerami in navidezna resničnost v 3D

Ko Google in GoPro združita moči, se navidezna resničnost v 3D rodi.

Podjetje GoPro, ki slovi po akcijskih kamerah, ne spi na lovorikah, saj pridno širi svoj ''vozni park''. Potem ko so nedavno najavili prihod lastnih dronov opasanih s tehnologijo kamer GoPro, kar je pravzaprav le odgovor na konkurenco, pa skupaj z Googlom orjeta ledino na področju navidezne resničnosti. Google je na konferenci I/O 2015 namreč napovedal prihod platforme za deljenje vsebin navidezne resničnosti v 3D, pri čemer mu bo v veliko pomoč prav podjetje GoPro.

고프로 je poleg dronov rokave zavihal tudi na področju kamer namenjenih snemanju prostorskih oziroma 360-stopinjskih posnetkov, ki jih bodo uporabili za naprave za prikazovanje navidezne resničnosti. Če vam je zadišalo po Googlu, ste imeli prav. Ta je na nedavni konferenci 구글 I/O 2015 pokazala posebno prostorsko napravo, ki jo sestavlja 16 kamer GoPro Hero razporejenih v krog in s 360-stopinjskim vidnim poljem.

Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.
Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.

Vse so opremljene z dodatnimi akumulatorji za daljšo avtonomijo in dihajo kot eno (nastopajo kot celota), saj naprava ujete prizore individualnih kamer sinhronizira, posneto vsebino pa nato obdela Google Jump. Ta pripravi 360-stopinjskega posnetka v katerih lahko uživajo lastniki očal za navidezno resničnost kot so Oculus Rift.

더 읽어보기: 드론과 GoPro 카메라로 촬영한 남극의 숨막히는 항공 영상

Ob tem projektu, za katerega pri Googlu zagotavljajo, da boš kmalu tudi v prodajo in le med preizkuševalce, pa GoPro vzporedno pelje še eno zgodbo. Ukvarja se namreč še s konceptom nosilca za kamere v obliki kocke, kjer je mesto za sekstet ”Herojev”, ki bo dal podoben rezultat kot projekt z Googlom, s to razliko, da je ta sistem bolj kompakten in ga je moč montirati tudi na čelado. Na voljo naj bi bil še letos.

Sistem 16 kamer v akciji:

갤러리:

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.