fbpx

Google, GoPro, en enhed med 16 kameraer og virtual reality i 3D

Ko Google in GoPro združita moči, se navidezna resničnost v 3D rodi.

Podjetje GoPro, ki slovi po akcijskih kamerah, ne spi na lovorikah, saj pridno širi svoj ''vozni park''. Potem ko so nedavno najavili prihod lastnih dronov opasanih s tehnologijo kamer GoPro, kar je pravzaprav le odgovor na konkurenco, pa skupaj z Googlom orjeta ledino na področju navidezne resničnosti. Google je na konferenci I/O 2015 namreč napovedal prihod platforme za deljenje vsebin navidezne resničnosti v 3D, pri čemer mu bo v veliko pomoč prav podjetje GoPro.

Bliv professionel je poleg dronov rokave zavihal tudi na področju kamer namenjenih snemanju prostorskih oziroma 360-stopinjskih posnetkov, ki jih bodo uporabili za naprave za prikazovanje navidezne resničnosti. Če vam je zadišalo po Googlu, ste imeli prav. Ta je na nedavni konferenci Google I/O 2015 pokazala posebno prostorsko napravo, som den består af 16 kamer GoPro Hero razporejenih v krog in s 360-stopinjskim vidnim poljem.

Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.
Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.

Vse so opremljene z dodatnimi akumulatorji za daljšo avtonomijo in dihajo kot eno (nastopajo kot celota), saj naprava ujete prizore individualnih kamer sinhronizira, posneto vsebino pa nato obdela Google Jump. Ta pripravi 360-stopinjskega posnetka v katerih lahko uživajo lastniki očal za navidezno resničnost kot so Oculus Rift.

LÆS MERE: Betagende luftoptagelser af Antarktis taget med en drone og GoPro-kamera

Ob tem projektu, za katerega pri Googlu zagotavljajo, da boš kmalu tudi v prodajo in le med preizkuševalce, pa GoPro vzporedno pelje še eno zgodbo. Ukvarja se namreč še s konceptom nosilca za kamere v obliki kocke, kjer je mesto za sekstet ”Herojev”, ki bo dal podoben rezultat kot projekt z Googlom, s to razliko, da je ta sistem bolj kompakten in ga je moč montirati tudi na čelado. Na voljo naj bi bil še letos.

Sistem 16 kamer v akciji:

Galleri:

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.