fbpx

Google, GoPro, naprava s 16 kamerami in navidezna resničnost v 3D

Ko Google in GoPro združita moči, se navidezna resničnost v 3D rodi.

Podjetje GoPro, ki slovi po akcijskih kamerah, ne spi na lovorikah, saj pridno širi svoj ''vozni park''. Potem ko so nedavno najavili prihod lastnih dronov opasanih s tehnologijo kamer GoPro, kar je pravzaprav le odgovor na konkurenco, pa skupaj z Googlom orjeta ledino na področju navidezne resničnosti. Google je na konferenci I/O 2015 namreč napovedal prihod platforme za deljenje vsebin navidezne resničnosti v 3D, pri čemer mu bo v veliko pomoč prav podjetje GoPro.

GoPro je poleg dronov rokave zavihal tudi na področju kamer namenjenih snemanju prostorskih oziroma 360-stopinjskih posnetkov, ki jih bodo uporabili za naprave za prikazovanje navidezne resničnosti. Če vam je zadišalo po Googlu, ste imeli prav. Ta je na nedavni konferenci Google I/O 2015 pokazala posebno prostorsko napravo, ki jo sestavlja 16 kamer GoPro Hero razporejenih v krog in s 360-stopinjskim vidnim poljem.

Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.
Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.

Vse so opremljene z dodatnimi akumulatorji za daljšo avtonomijo in dihajo kot eno (nastopajo kot celota), saj naprava ujete prizore individualnih kamer sinhronizira, posneto vsebino pa nato obdela Google Jump. Ta pripravi 360-stopinjskega posnetka v katerih lahko uživajo lastniki očal za navidezno resničnost kot so Oculus Rift.

PREBERITE ŠE: Dih jemajoči zračni posnetki Antarktike ujeti z dronom in GoPro kamero

Ob tem projektu, za katerega pri Googlu zagotavljajo, da boš kmalu tudi v prodajo in le med preizkuševalce, pa GoPro vzporedno pelje še eno zgodbo. Ukvarja se namreč še s konceptom nosilca za kamere v obliki kocke, kjer je mesto za sekstet ”Herojev”, ki bo dal podoben rezultat kot projekt z Googlom, s to razliko, da je ta sistem bolj kompakten in ga je moč montirati tudi na čelado. Na voljo naj bi bil še letos.

Sistem 16 kamer v akciji:

Galerija:

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.