인스타그램은 인플루언서들을 심각하게 화나게 할 수 있는 새로운 기능에 대한 특허를 받았습니다! 하지만 곧 소개할 수 있어요!
Najnovejša razvojna poročila kažejo na to, da Instagram razvija dodatek za vstavljanje “komercialnih” povezav ob klasičnih objavah, torej fotografijah, videih, itd. Funkcija, ki sedaj ni bila mogoča, bo, v kolikor bo dodana kot nova funkcionalnost, le plačljive narave. To pa bi znalo biti za vplivneže precej “moteče”. Tudi zato, ker bi isti princip lahko veljal za t.i. “stories”.
Vplivneži, vam to morda ne bo všeč, ampak 인스 타 그램 bi lahko začel zaračunavati povezave v opisih slik. Glede na patent, ki ga je razkril Mike Murphy, Facebook razmišlja o novih virih zaslužkov na Instagramu in metodah za oglaševanje izdelkov s povezavami.
Ta način je lastnik 인스 타 그램 – Facebook – patentiral že davnega leta 2016. Vsakič, ko bi uporabnik želel dodati povezavo, bi se v majhnem oknu pokazalo opozorilo in vabilo k plačilu 2 ameriških dolarjev za vidnost povezave ob tekstu.
Opis patenta navaja, kako bo sistem deloval: “Če sistem prepozna vsebino opisa slike, ki vsebuje URL-naslov, bo spletni sistem uporabniku ponudil, da vstavi povezavo in mu jo zaračuna.”
Naj vas spomnimo, da že nekaj časa veliko uporabnikov sugerira Instagramu, da izboljša svojo funkcionalnost. Ena največjih kritik pa je, da se ob objavah ne da vstaviti povezave! Če želite v objavo vstaviti povezavo do zgodbe, izdelka ali česarkoli, je to nemogoče, ker opisi ne omogočajo povezav. Večina ljudi zato uporablja uveljavljeno metodo – “povezava v bio” – preverjeni uporabniki in tisti z več kot 10.000 sledilci pa lahko dajo povezave v zgodbe. Vprašanje je, ali bodo 인플루언서, 상표 in drugi, zainteresirani oziroma pripravljeni plačati pristojbino vsakič, ko bodo v svoje “storije” vstavili povezavo. Bi pa ta poteza Instagramu omogočila velik dobiček. Namreč slednja sprememba bi lahko pomenila tudi možnost, da za vsako povezavo, objavljeno na Instagramu, Facebook zahteva plačilo.
Seveda gre le za 특허 in govorice. Še zdaleč pa ni nujno, da se bo to tudi uresničilo.