fbpx

C'est ainsi qu'Instagram va mordre les influenceurs : tous les liens deviendront payants !

Foto: Ian Dooley - Unsplash

Instagram a breveté une nouvelle fonctionnalité qui pourrait sérieusement faire chier les influenceurs ! Mais vous pouvez le présenter bientôt!

Najnovejša razvojna poročila kažejo na to, da Instagram razvija dodatek za vstavljanje “komercialnih” povezav ob klasičnih objavah, torej fotografijah, videih, itd. Funkcija, ki sedaj ni bila mogoča, bo, v kolikor bo dodana kot nova funkcionalnost, le plačljive narave. To pa bi znalo biti za vplivneže precej “moteče”. Tudi zato, ker bi isti princip lahko veljal za t.i. “stories”.

Vplivneži, vam to morda ne bo všeč, ampak Instagram bi lahko začel zaračunavati povezave v opisih slik. Glede na patent, ki ga je razkril Mike Murphy, Facebook razmišlja o novih virih zaslužkov na Instagramu in metodah za oglaševanje izdelkov s povezavami.

Ta način je lastnik Instagram – Facebook – patentiral že davnega leta 2016. Vsakič, ko bi uporabnik želel dodati povezavo, bi se v majhnem oknu pokazalo opozorilo in vabilo k plačilu 2 ameriških dolarjev za vidnost povezave ob tekstu.

Instagram ne bo več brezplačen!

Opis patenta navaja, kako bo sistem deloval: “Če sistem prepozna vsebino opisa slike, ki vsebuje URL-naslov, bo spletni sistem uporabniku ponudil, da vstavi povezavo in mu jo zaračuna.”

Naj vas spomnimo, da že nekaj časa veliko uporabnikov sugerira Instagramu, da izboljša svojo funkcionalnost. Ena največjih kritik pa je, da se ob objavah ne da vstaviti povezave! Če želite v objavo vstaviti povezavo do zgodbe, izdelka ali česarkoli, je to nemogoče, ker opisi ne omogočajo povezav. Večina ljudi zato uporablja uveljavljeno metodo – “povezava v bio” – preverjeni uporabniki in tisti z več kot 10.000 sledilci pa lahko dajo povezave v zgodbe. Vprašanje je, ali bodo influenceurs, marque in drugi, zainteresirani oziroma pripravljeni plačati pristojbino vsakič, ko bodo v svoje “storije” vstavili povezavo. Bi pa ta poteza Instagramu omogočila velik dobiček. Namreč slednja sprememba bi lahko pomenila tudi možnost, da za vsako povezavo, objavljeno na Instagramu, Facebook zahteva plačilo.

Seveda gre le za brevet in govorice. Še zdaleč pa ni nujno, da se bo to tudi uresničilo.

Plus d'information

instagram.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.