렉서스 LC 500은 토요타의 명문 사업부가 준비한 대담한 쿠페로, 2012년 디트로이트 오토쇼에서 대중에게 선보인 LF-LC 컨셉에서 성장한 것이다. 앞으로 렉서스가 전 세계로 내보낼 매력적인 모델의 전조.
Drzni kupe Lexus LC 500 je zrastel iz koncepta LF-LC coupé, a med ”odraščanjem” pridobil povsem novo platformo s pogonom na zadnji par koles in motorjem spredaj (globalna arhitektura GA-L), ki je znižala težišče avtomobila, da je ta posledično še bolj prilepljen na cesto. Pohvali se lahko z izredno trdo karoserijo, kar je inženirjem uspelo z mešanico ultra trdnih jekel, tal iz kompozitnih materialov ter uporabe aluminija (del podvozja) in ogljikovih vlaken (deli vrat, streha, prtljažna vrata, …). Postavili so ga na 20- in 21-palčna kolesa in obuli v pnevmatike Michelin Pilot Super Sport ZP (omogočajo vožnjo tudi v primeru predrtja), njegov ”srd” pa krotijo štiri in šestbatne zavorne čeljusti. Pod pokrov kupeja Lexus LC 500 so skrili 5.0리터 V8 엔진 (atmosferski) s 351 kW moči (467 KM) in 530 Nm navora, motor, ki ga najdemo že pri modelih GS F in RC F.
Povsem svež veter je zavel na področju menjalnika, ki je po novem 10단 (do sedaj so uporabljali 8-stopenjske), ki naj bi po zagotovili Lexusa dosegal hitrosti pretikanja dvosklopčnih menjalnikov (slednjega favorizirajo druge znake). Iz mesta do 100 km/n se zamudi 4.5초, kar mu uspeva tudi zahvaljujoč odlične razporeditve mase med osema (52/48). Ob pritisku na plin zahrumi, da se vozniku koža naježi.
더 읽어보기: 렉서스는 순수한 얼음으로 바퀴를 만들었어요!
Drzno masko dopolnjujeta žarometa s tremi LED sijalkami, ki sta postavljene nad dnevne luči, ki spominjajo na logotip znamke Nike. Zadek krasi usmerjevalnik zraka in dvižni spojler za boljši podtlak pri visokih hitrostih. Oblikovalci za notranjost kupeja Lexus LC 500 niso izumljali tople vode, svoj navdih so zato črpal kar pri konceptnem kupeju LFA. Usnje, magnezijeve stopalke, napredna multimedijska tehnologija, … Lexus LC 500 so mokre sanje vsakega oktanskega navdušenca.
추가 정보:
lexus.com