fbpx

Lexus NX odvrgel tančico skrivnostnosti

Lexus je razkril podrobnosti prihajajočega srednjega suva, ki bo konec leta zasedel mesto pod modelom RX.

렉서스 je koncept srednje velikega suva 형태 študije LF-NX prvič pokazal septembra lani na salonu v Frankfurtu in takrat za leto 2014 napovedal serijsko različico tega modela. Sedaj je ta nared za premiero, ki bo 20. aprila v Pekingu. Model, ki bo umeščen neposredno pod model RX, pa naj bi na ceste zapeljal proti koncu leta 2014.

NX ima prepoznaven nos v stilu zadnjih hišnih izdelkov. Tega zaznamujejo velika šestskotna maska motorja, obrobljena s kromom in samosvoje oblikovana svetila z značilno puščično oblikovanim pasom LED svetil. Foto: Carscoop
NX ima prepoznaven nos v stilu zadnjih hišnih izdelkov. Tega zaznamujejo velika šestskotna maska motorja, obrobljena s kromom in samosvoje oblikovana svetila z značilno puščično oblikovanim pasom LED svetil. Foto: Carscoop

Zunanja podoba je značilna za zadnje izdelke omenjene znamke, kar pomeni dinamično podobo in značilno oblikovana svetila, v obliki puščice, oblikovanimi dnevnimi LED lučmi. Med napredno opremo velja omeniti “head up” projekcijo, informacijski zaslon s prikazovalnikom G pospeškov, ter najnovejšo generacijo sistema 2remote touch interface z notesnikom podobno drsno ploščico. NX bo že od začetka prodaje na voljo tudi v izvedbi F-sport, ki jo bodo zaznamovale še bolj športno dodelana zunanjost in notranjost ter 18인치 림.


Glede motorjev ostaja še nekaj neznak. Vsekakor pa naj bi v ponudbi našli nov 2,0-litrski bencinski motor ~에 atmosferski in turbo različici. Vrhunec ponudbe pa naj bi predstavljala različica 300h, kjer bosta za pogon skrbela enaka 2,5-litrski atmosferski bencinar 그리고 전기 모터 kot pri nedavno predstavljenem IS 300h. Moč slednjega bo znašala 164 kilovatov, glede ostalih dveh, pa tovarna še ni sporočila podatkov glede zmogljivosti. Na voljo bodo tako izvedbe z ročnim, kot avtomatskim menjalnikom CVT. V osnovi bo pogon speljan na prednji par koles, proti doplačilu pa bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom.
Notranjost je značilna za to znamko in (vsaj pri bogateje opremljenih različicah) izredno prestižna. Tudi v osnovi pa bo kar nekaj opreme, več kakor pri najbližji konkurenci. Foto: Lexus
Notranjost je značilna za to znamko in (vsaj pri bogateje opremljenih različicah) izredno prestižna. Tudi v osnovi pa bo kar nekaj opreme, več kakor pri najbližji konkurenci. Foto: 렉서스

Več fotografij notranjosti in zunanjosti avtomobila si oglejte v galeriji

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.