fbpx

Lexus NX odvrgel tančico skrivnostnosti

Lexus je razkril podrobnosti prihajajočega srednjega suva, ki bo konec leta zasedel mesto pod modelom RX.

Lexus je koncept srednje velikega suva v obliki študije LF-NX prvič pokazal septembra lani na salonu v Frankfurtu in takrat za leto 2014 napovedal serijsko različico tega modela. Sedaj je ta nared za premiero, ki bo 20. aprila v Pekingu. Model, ki bo umeščen neposredno pod model RX, pa naj bi na ceste zapeljal proti koncu leta 2014.

NX ima prepoznaven nos v stilu zadnjih hišnih izdelkov. Tega zaznamujejo velika šestskotna maska motorja, obrobljena s kromom in samosvoje oblikovana svetila z značilno puščično oblikovanim pasom LED svetil. Foto: Carscoop
NX ima prepoznaven nos v stilu zadnjih hišnih izdelkov. Tega zaznamujejo velika šestskotna maska motorja, obrobljena s kromom in samosvoje oblikovana svetila z značilno puščično oblikovanim pasom LED svetil. Foto: Carscoop

Zunanja podoba je značilna za zadnje izdelke omenjene znamke, kar pomeni dinamično podobo in značilno oblikovana svetila, v obliki puščice, oblikovanimi dnevnimi LED lučmi. Med napredno opremo velja omeniti “head up” projekcijo, informacijski zaslon s prikazovalnikom G pospeškov, ter najnovejšo generacijo sistema 2remote touch interface z notesnikom podobno drsno ploščico. NX bo že od začetka prodaje na voljo tudi v izvedbi F-sport, ki jo bodo zaznamovale še bolj športno dodelana zunanjost in notranjost ter 18-palčna platišča.


Glede motorjev ostaja še nekaj neznak. Vsekakor pa naj bi v ponudbi našli nov 2,0-litrski bencinski motor v atmosferski in turbo različici. Vrhunec ponudbe pa naj bi predstavljala različica 300h, kjer bosta za pogon skrbela enaka 2,5-litrski atmosferski bencinar in elektromotor kot pri nedavno predstavljenem IS 300h. Moč slednjega bo znašala 164 kilovatov, glede ostalih dveh, pa tovarna še ni sporočila podatkov glede zmogljivosti. Na voljo bodo tako izvedbe z ročnim, kot avtomatskim menjalnikom CVT. V osnovi bo pogon speljan na prednji par koles, proti doplačilu pa bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom.
Notranjost je značilna za to znamko in (vsaj pri bogateje opremljenih različicah) izredno prestižna. Tudi v osnovi pa bo kar nekaj opreme, več kakor pri najbližji konkurenci. Foto: Lexus
Notranjost je značilna za to znamko in (vsaj pri bogateje opremljenih različicah) izredno prestižna. Tudi v osnovi pa bo kar nekaj opreme, več kakor pri najbližji konkurenci. Foto: Lexus

Več fotografij notranjosti in zunanjosti avtomobila si oglejte v galeriji

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.