메르세데스-벤츠는 모든 자동차 클래스를 전기화하기로 결정하고 차세대 시탄을 발표했습니다. 전기 버전은 EQT라고 불리며, 새로운 T-클래스도 출시될 예정입니다. 후자는 여전히 르노와 협력하여 개발될 예정입니다.
Mercedes je predstavil naslednika modela Citan, bližnjega sorodnika Renaulta Kangooja. Na voljo bo z bencinskim, dizelskim in električnim pogonom, napovedano pa je tudi novo ime, oziroma kar celoten razred. Tako bodo modeli z motorji z notranjim zgorevanjem imenovani razred T, električna različica pa bo imela oznako EQT in se bo vizualno razlikovala od drugih različic. Na slikah tega prispevka je električni EQT.
개념 Mercedes-Benz EQT prikazuje električno različico tega lahkega gospodarskega vozila, ki bo na voljo tudi v dostavni različici, a predvsem kot družinski avtomobil z veliko prostora v potniški različici. Glede videza bo imela serijska različica zelo podobne linije, razlike pa se bodo zmanjšale na odbijače in nekoliko večje LED žaromete, medtem ko bo električna različica ohranila sprednjo masko s 3D 효과. Točno tako kot jo vidite na slikah.
Seveda bodo bočni okenski okvirji, strešna okna in kljuke na vratih serijski, standardne različice pa verjetno ne bo mogoče naročiti z velikimi 21-palčnimi litimi platišči, kot so prikazana pri konceptu.
Notranji detajli se bodo razlikovali od Kangooja, 메르세데스 pa je napovedal, da bodo vse različice imele sistem MBUX, kar pomeni, da bo multimedijski zaslon serijski in tak kot v večjih Mercedes-Benz bratih. Sedeži ne bodo prevlečeni z belim nappa usnjem, temveč s trpežnim materialom, odpornim proti obrabi, ki ga je enostavno prati. Največji poudarek je seveda na prostornosti vozila.
Podrobnih informacij o pogonskih motorjih še ni, prav tako ne natančnih informacij o akumulatorju v električni različici, zato bomo morali počakati na serijsko različico. Toda novi razred T ali EQT bi bil lahko zanimiva alternativa tako za družine kot male podjetnike, ki posegajo po tovrstnih vozilih. Seveda bo električni še posebej zanimiv za podjetja, kot investicijska olajšava. V prihodnje pa za električna vozila ne bo obračunanih bonitet za uporabo v zasebne namene.