fbpx

Elpec eBikes에서 전기 산악 자전거 대여 및 몽환적인 Dolomites 산악 자전거 투어

Kje najeti električno gorsko kolo?!

Foto: Mitja Ž.

전기 산악 자전거를 빌리는 것은 이러한 유형의 산 방문의 모든 이점을 시도하고 새로운 유형의 스포츠인 산악 전기 자전거 타기에 중독되기를 원하는 모든 사람에게 확실히 흥미로운 옵션입니다. 우리는 Elpec eBikes에서 대여한 산악 전기자전거를 테스트하고 Dolomites에서 가장 흥미로운 투어 중 하나에 탔습니다.

Električna gorska kolesa so nov trend in omogočajo, da kolesarimo tam, kjer do sedaj nismo zmogli. Bodisi zaradi slabše fizične pripravljenosti, bodisi ker tovrstnega gorskega vzpona ne bi zmogli niti profesionalci. Tu pridejo v prvi plan gorska kolesa, ki jim pomaga elektromotor. Ta v hibridni kombinaciji z vašimi nogami omogočajo, da s kolesom pridete na resnično nepredstavljive gorske točke ter tako izkusite drugačno kolesarstvo.

Za vse, ki smo se že spustili s kakšnim gorskim kolesom v dolino in je za vzpon poskrbela vzpenjača ali gondola smo se vedno spraševali, kako luštno bi bilo, če bi tovrsten vzpon zmogli sami s kolesom. Pri električnih gorskih kolesih lahko v veliki večini primerov sami poskrbite, da s hibridnim pogonom nog in kolesa premagate nepredstavljive višinske metre, po težje prevoznih gorskih oskrbovalnih poteh. Seveda pa pri tem vsekakor naredite tudi nekaj za svoje telo. Gorska e-kolesa vsekakor niso za lenuhe, saj je za resne podvige potrebna dobra kondicija ter tudi tehnično znanje in nekaj predhodnega treninga.

Foto. Mitja Ž. / Izbor e-koles pri Elpec.eBikes je res velik.

V osnovi pa je bistvo e-gorskega kolesarstva, da lahko premagamo večje razdalje in premagamo ogromno višinskih metrov. Torej smo na kolesu cel dan. V prenesenem pomenu z enim polnjenjem baterije in srednjo kondicijo, boste brez težav premagali 1300 višinskih metrov. Kar je za enodnevni izlet več kot zadosti, da pokurite precej kalorij. Brez težav tudi 2000 in več. Ali skoraj toliko kot bi jih z manj premaganimi višinci in z običajnim gorskim kolesom. Bistvo je, da boste z električnim kolesom doživeli več in na njem preživeli cel dan. Tudi zato prav vsak, ki se usede nanj in odpelje pravo turo, izjemno težko zopet presedla na običajnega. Tisto kar te resnično kupi, je velika svoboda dosega, ki ga imaš s tovrstnim kolesom.

Ker je pred nakupom priporočljivo preizkusiti električno gorsko kolo, smo tokrat v sodelovanju z Elpec eBikes preizkusili dva njihova prodajna aduta, ki pa sta na voljo tudi kot kolesa za najem in jih lahko preizkusite. In se s kolesi odpravili na 45 kilometrov dolgo turo v Dolomitih.

Najem električnih gorskih koles

Trenutno pri Elpec eBikes v BTC ponujajo poletno akcijo in sicer najem dveh e-koles, pri katerem za drugo e-kolo prejmete 50 popusta. Tako vikend najem (petek – ponedeljek) za eno kolo stane 85 evrov, za par pa 127 evrov. Dnevni najemi pa se pričnejo od 45 evrov dalje. Vsekakor obstaja tudi možnost tedenskega najema, kjer se cene začnejo pri 150 evrov. Vsekakor zelo ugodna možnost. Pri podjetju pa vam strošek najema odštejejo od cene, če se po najemu odločite za nakup kolesa.

V uredništvu smo tokrat preizkusili NOX Hybrid 7.1 Enduro 그리고 Malaguti Brento – električna gorska kolesa.

NOX Hybrid 7.1 Enduro

Foto: Nox

Podjetje NOX se je javnosti predstavilo leta 2004 v Berlinu. Razviti so želeli pravo konkurenčno e-kolo in niso želeli iskati kompromisov pri sestavi in komponentah na kolesu in ponuditi gorsko e-kolo, ki ga lahko tudi tisti najhitrejši kolesarji brez zadržkov zapeljejo po najzahtevnejših progah. Tako je nastal NOX Hybrid 7.1 Enduro. Opremljen je z izredno kakovostnimi komponentami uveljavljenih proizvajalcev Rockshox, Sram in Continental. Poganja ga pogonski sklop Brose S Mag nemškega porekla s kar 90 Nm navora, kar je več od velike večine konkurence. Ponuja tiho, vendar zmogljivo vožnjo, med katero si lahko poljubno nastavimo stopnjo asistence, ki jo v danem trenutku potrebujemo. Da bodo raziskovanja še toliko bolj brezskrbna, pa je kolo opremljeno s kar 630Wh veliko baterijo, ki uporabnika lahko pelje tudi čez 100 kilometrov daleč. Kolesa NOX so vsekakor magnet za poglede, saj je prav so dizajn in modne barvne kombinacije tistio, zaradi česar kolo resnično izstopa.

Malaguti Brenta

Foto: Malaguti

Za premagovanje gorskih in drugih slabše urejenih poti boste potrebovali robustno gorsko e-kolo, ki obvlada vse terene. Prednjevzmetena gorska električna kolesa so najbolj popularna kategorija koles na trgu. Zajemajo zelo širok spekter uporabe, ki sega od neurejenih razpotij, makadamskih poti in celo urejenih asfaltiranih cest. E-kolo Malaguti Brenta je opremljeno z najmočnejšim motorjem proizvajalca 보쉬 (Performance Line CX) in nadstandardno popolnoma integrirano baterijo Bosch (Powertube 625Wh), katere domet je do 130 km. Ponaša se z vrhunsko zasnovano geometrijo, ki jo dopolnjujejo velika 29” platišča, kar vam omogoča hitro pospeševanje, dobro vzdrževanje hitrosti in predvsem udobno vožnjo z občutkom varnosti na kolesu.

Priporočljiva tura za srednje do zelo pogumne: to je gorski biser Dolomitov za gorska e-kolesa

1700 višinskih metrov, 45 prevoženih kilometrov, vse skupaj večinoma po makadamskih gorskih servisnih poteh, vas bo v dobrih 4 urah in pol popeljalo po čudoviti panorami Dolomitov in eni najbolj epskih tur na svetu. Vsekakor je potrebno nekaj znanja o gorskem kolesarjenju, zato je tura priporočena za izkušene kolesarje. Nikakor pa jo ne priporočamo čistim začetnikom na e-kolesih. Začnite na parkirišču nacionalnega parka nedaleč od Cortine d’Ampezzo in se povzpnite do koče Malga Ra Stua ter nato nadaljujte po Val Salati. Skoraj na vrhu zavijete desno proti Rifugio Biella, ki se nahaja na pobočju Croda del Beco. To bo vaša najvišja točka okoli 2400 metrov in prvi od dveh večjih vzponov. Do vrha boste porabili nekje 40% baterije. Nato sledijo spusti, a vseeno priporočamo, da v prvem delu ture varčujete z baterijo in prvi del vzponov oddelate s precejšnjo kadenco vašega osebnega nožnega pogona. Moč asistence naj bo na srednji stopnji. Redke ravnine pa odpeljite brez pomoči elektrike. V nasprotnem primeru vam lahko primanjkuje baterije za kasnejše vzpone. V Rifugio Biella so primerne cene tudi za hitro gorsko kosilo. Koča je bolj tradicionalno zatočišče in zato je tako očarljiva. Namestitve so preproste in dobre. Enako velja za okusno italijansko hrano. Sledi lahek spust proti slikoviti koči Sennes, ki ima lastno pristajalno stezo za mala letala in pogumne letalce. Rifugio Sennes svoje goste, kolesarje in pohodnike razvaja s tradicionalno, preprosto južno tirolsko kuhinjo.

Foto: Mitja Ž. / na poti srečamo veliko slikovitih gorskih koč.

Posebej priljubljeni in znani so “senneški rezanci” in “gorska omleta”. Za to prikupno postojanko sledi “peklenski” spust, več kot 1000 metrov do postojanke Aussicht. Pri spustu je potrebno biti previden, ker hudourniške vode precej načenjajo cesto, ki je na težjih odsekih tudi betonirana, a zato tudi precej nevarna. Na njej je namreč precej kamenja, površina pa je zelo spolzka. Predvsem so težavni nakloni, ki v določenih odsekih presegajo fizikalne sposobnosti normalnega – še nadzorovanega spusta. Zato je v tem delu neizkušenim kolesarjem priporočljiv kakšen krajši sprehod ob kolesu. Sledi dvig do čarobnega jezeca Piciodel – nekje 350 višinskih metrov ter nato še 300 višinskih metrov do koče Fanes. Na 2060 m nadmorske višine se ta zelo dobro urejena koča nahaja v osrčju naravnega parka Fanes-Sennes-Prags.

Foto: Mitja Ž.

Zadnjih 100 višinskih metrov do prelaza Limo lahko ostanete brez baterije, a od jezera Limosee sledi le še spust in e-pogona ne boste več potrebovali. Ostane le še precej enostavno, a konstantno spuščanje po servisni gozdni poti do Cascate di Fanes – slikovite soteske, ki močno spominja na korta Soče, a je kakopak še bolj pompozna, predvsem pa drugačna. Še kilometer in že ste na izhodišču vaše poti. Verjamemo, da boste kljub električnemu pogonu pokurili vsaj 2000 kalorij, a doživeli enega od biserov gorskega e-kolesarjenja.

각주: Pot je mogoča le v nasprotni smeri urinega kazalca in kot opisana. Zaradi naklona namreč v obratno smer ni mogoče kolesariti.

Povezava do ture: 코무트

Foto galerija – tura z gorskimi e-kolesi v Dolomitih

추가 정보

elpec-ebikes.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.