새로운 Nissan Z 스포츠카는 공식적으로 아직 프로토타입 단계에 있으며 최종 버전에서 어떻게 불릴지 알 수 없습니다. 그러나 Nissan의 책임자들은 몇 가지 흥미로운 세부 사항을 공개했습니다.
Najprej začnimo s slabo novico. Novi 닛산 Z naj ne bi bil na voljo evropskemu trgu, a tam kjer bo na voljo naslednik tudi pri nas popularnega Nissan 370Z, se bodo lahko kupci tudi v letu 2020 odločali med samodejnim in avtomatskim menjalnikom. Pri 닛산 so najprej začeli z idejo o električnem športnemu kupeju, a so se odločili za “klasični” avtomobil, je povedal Nismo Hiroshi Tamura. Bo pa novi Nissan Z elektrificiran, to je jasno že danes.
Avto je v razvoju od 2017년 3월 그리고 닛산 priznava, da se še vedno ni odločil za ime, ki ga bo uporabil. Z več kot 1,8 milijona prodanih avtomobilov Z od prvega modela, predstavljenega davnega leta 1969, lahko z gotovostjo trdimo, da ima novi športni avtomobil pred sabo precej resen izziv in stopa v velike čevlje predhodnika.
Ko bo predstavljen novi Z, bo reinkarnirani zmogljivi kupe nekoliko daljši, širši in nižji od 370Z. V njegovem “jedru” se bo skrival 3.0-litrski V6 z dvema turbinama, ki bo moč pošiljal na zadnja kolesa. Kakšno? Zagotovo več kot dosedanjih 332 KM 그리고 366 Nm, ki jih ima aktualni model.