따라서 신형 Opel Astra는 순수 전기 구동, 플러그인 하이브리드 및 클래식 내연기관을 탑재하여 신세대 Opel Corsa가 얼마 전에 확립한 개념을 요약합니다. 따라서 파워트레인 선택에 관계없이 동일한 플랫폼입니다. 동시에 흥미롭고 대담한 디자인을 제공하지만 지난 시대와 과거 시대부터 Opel 모델의 디자인 특성을 여전히 인식할 수 있습니다. 그녀는 흥미롭다!
Novi portfelj Opel Astre ima za vsakogar nekaj v smislu pogonskih alternativ – to je torej prvi Oplov model, ki bo kupcem ponudil izbiro med čistim električnim pogonom, priključnim hibridom ali motorjem z notranjim zgorevanjem. Razpon moči pa bo segal od 81 kW / 110 KM do 165 kW / 225 KM sistemske izhodne moči – tako bodo zagotovljene vrhunske vozne zmogljivosti. Opel tako združuje dinamiko in zabavo v vožnji z najvišjo učinkovitostjo in okoljsko ozaveščenostjo v naslednji generaciji svoje uspešnice kompaktnega razreda. Po običajnih privlačnih in predvsem dostopnih cenah. Nova Opel Astra bo na voljo že za 22.465 EUR (priporočena cena z DDV v Nemčiji).
»Nova Opel Astra je edinstvena – z njo Opel opredeljuje novo obdobje. To velja za celotno paleto pogonskih sklopov do baterijsko električnega Astra-e, pa tudi za njegove vodilne tehnologije in senzacionalno zasnovo. Opel s tem avtomobilom postavlja standarde, ki imajo vse, da spet postane uspešnica,« pravi novi izvršni direktor Opla Uwe Hochgeschurtz.
Tudi zato prinaša nekatere Opel inovacije iz višjih razredov, v segment v katerem si Opel Astra želi dominirati s tehnologijami.
Drugačen in drzen dizajn
뉴 오펠 아스트라 je oblikovalska izjava za blagovno znamko in sledi oblikovnim trendom nekaterih modelov v zadnjem obdobju, a je dizajn še za kanček bolj dinamičen in pravzaprav drzen kot še nikoli prej, s čistimi, napetimi površinami, razstrupljenimi z odvečnimi elementi in z novim obrazom znamke – Opel Vizor. To na prvi pogled kaže, da je Astra pripravljena opredeliti novo dobo, in obraz, ki ga bo znamka kazala v prihodnosti.
Tako kot njegov predhodnik, predstavljen leta 2015, tudi novinec v razred kompaktov prinaša novosti, ki so jih stranke prej poznale le iz dražjih vozil. Astra lahko na primer spremeni noč v dan: najnovejša evolucija prilagodljive svetlobe pikslov Intelli-Lux LED® Pixel Light prihaja naravnost iz Oplove Insignije in s 168 LED elementi vodi v kompaktnih in srednje velikih tržnih sektorjih.
Tudi v notranjosti nove generacije Astre se je zgodil časovni preskok. S popolnoma digitalno ploščo Pure Panel so analogni instrumenti pospravljeni v predal zgodovine. Namesto tega novi vmesnik človek-stroj (HMI) s svežo, sodobno grafiko ponuja strankam čisto, bolj intuitivno izkušnjo. Potniki lahko novo Astro intuitivno upravljajo prek zelo širokih zaslonov na dotik, tako kot pametni telefon. Oplovi oblikovalci in inženirji so zelo skrbeli za to, da voznik prejme vse potrebne informacije in uporabne možnosti delovanja, vendar ni obremenjen z odvečnimi podatki ali funkcijami. Poleg tega lahko s ključnimi nastavitvami in gumbi še vedno upravljate s ključnimi nastavitvami, kot je klimatska naprava.
Običajno je Opel tudi izjemno pazljiv ko gre za udobje sedenja v novem modelu kompaktnega razreda. Prednji sedeži so razviti z lastnim znanjem in imajo certifikat AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.” / “Kampanja za zdravo hrbet”) in so tako izjemno ergonomični in udobni, zlasti na dolgih potovanjih. Voznika podpirajo najsodobnejši asistenčni sistemi, od popolnega do pol avtomatiziranega asistenčnega sistema Intelli-Drive 2.0, ki združuje kamere in senzorje na vozilu s povezljivostjo e-horizonta, in Intelli -Vision 360-stopinjsko kamero.
Osnove – narejene z odliko
Nova Astra je dolga 4374 milimetrov in široka 1860 mm. Tako je le 4,0 mm daljša od prejšnjega modela. Medosna razdalja se je povečala za velikih 13 mm na 2675 mm. Ne glede na mišičasto in samozavestno držo, praktičen prtljažnik nove Astre z nastavljivim podom vozniku in štirim potnikom še vedno ponuja do 1.250 litrov prostornine prtljage s podrtimi zadnjimi sedeži.
Nova Astra temelji na tretji generaciji zelo prilagodljive večenergijske arhitekture EMP2, z Oplovo DNK. To pomeni, da je upravljanje tako dinamično in da je novi model – tako kot vsak Opel lepo vozljiv. Z drugimi besedami, zmogljivost pri visokih hitrostih je bil primarni razvojni cilj. Torej lega na avtocestah.
Krmiljenje in stranska togost podvozja – vzmetenje McPhersonovega oprijema spredaj, torzijska palica zadaj – sta zasnovana za nadzor visokega nihanja (dušenje gibanja okoli vodoravne osi). Novi model pri zaviranju prinaša močno zavorno moč in ostaja zelo stabilen v ovinkih in na ravni črti. Torzijska togost nove Astre je za 14 odstotkov večja kot pri prejšnjem modelu.
Naročila za novo Opel Astro se pričnejo jeseni, prvim kupcem pa bodo na voljo od začetka leta 2022. Sprva bo predstavljena kot športni petvratni model, elegantna karavanska različica Astre Sports Tourer bo sledila le malo zatem. Šele leto dni (kar je v teh časih po predstavitvi nove generacije na trgu se bo liniji pridružila še popolnoma električna Astra-e.