Audi Q7은 항상 다른 것으로 간주되어 1세대에서는 큰 변화 없이 10년 동안 거의 변함없이 지속되었습니다. 그 당당함으로 인해 주로 많은 것을 좋아하는 사람들과 조금 다른 사람들의 관심을 끌었습니다. 2세대에서는 다시 두각을 드러낸다. 기술 측면에서나 똑같이 비정형적인 형태로 많은 사람들을 기쁘게 할 수 있습니다. 그러나 기술에 관한 한 첫인상은 훌륭함 그 이상이며 Audi의 슬로건인 기술의 장점에 부합합니다. 그리고 미래를 향한 큰 도약. 이 씨입니다. 빅 - 새로운 아우디 Q7.
Je že tako, da so si v Ingolstadu zadali narediti terensko vozilo, ki bo zmoglo krojiti sam vrh v razredu kjer trenutno kraljujejo BMW X5 그리고 X6 그리고 Mercedes ML. Da bo dogajanje v tem segmentu še bolj pestro se v letošnjem letu napoveduje še Mercedesov GLE 그리고 GLS. 볼보 pa je ravnokar na ceste zapeljal prenovljeni 볼보 XC90. Tudi zaradi vseh tržnih novosti si torej niso zadali lahkega dela z novim Q7 in tako niso sklepali kompromisov.
Novi Audi Q7 je pri zunanjih merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti. Je pa vsekakor v povprečju shujšal za 325 kilogramov, kar se mogoče ne sliši veliko, a je v tem razredu pravzaprav ogromno. Ta izguba teže se pozna tako pri vozni dinamiki, kot porabi. Vse skupaj resnično deluje lahkotno, še vedno ogromni Q7 pa se po občutkih pelje dosti bolj podobno kakšnemu dosti manjšemu vozilu. Deloma lahko to pripišemo tudi inovativne-mu sistemu obračanja vseh 4 koles hkrati ter stalnega 4 kolesen-ga pogona quattro in izjemnega vzmetenja in konfiguracije podvozja. To podvozje ima seveda zračno vzmetenje, ki ga je mogoče pred-nastavit v kar 7 režimov delovanja. Vse kot skupek, daje vozniku izjemne občutke o dogajanju z vozilom in je resnično v samem razrednem vrhu.
Q7 bo svoje potnike varoval z intuicijo ter razvajal z avtonomno vožnjo
Q7 je zakladnica tehnoloških inovacij ter pomagal vozniku. A kar je pomembno je, da jih je kar nekaj vključeno v serijsko deželno opremo samega vozila. Kar je pohvalno! Tako je v osnovni serijski sistem pre sense basic 그리고 city. To pomeni, da avtomobil sam zavira v primeru nevarnosti, pomaga vozniku pri izogibanju oviri s pomočjo pri sukanju volana v smer izogiba ter opozarja vozila, ki vozijo zadaj o možnosti naleta z hitrim prižiganjem smerokazov. 아우디 Q7 bo seveda znal parkirati sam, a to počne bolje, saj je ta sistem tokrat v posodobljeni in že tretji generaciji. V koloni pa bo s pomočjo radarjev vozil praktično sam z minimalno asistenco voznika.
영형 tehnoloških pomagalih in raznih varnostnih sistemih, bi lahko še razpredali. A se listi pomagal ter raznih dodatkov ni videti konca. Tu se zdi, da 아우디 zares korak pred konkurenco.
Prostora tudi za tretjo vrsto sedežev
Pri svojih 505 centimertih, 제안 novi Q7 tudi možnost doplačila tretje vrste sedežev in sicer za neskromnih 1.698 evrov, a vam bo ta poteza na nek način malček zmanjšala sicer ogromen prtljažni prostor, ki pri navadni različici znaša kar 890 litrov in se lahko poveča na 2.075 litrov s podiranjem druge vrste.
Dva motorja, kasneje priklopni hybrid
V tem razredu je filozofija jasna! V6 je edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro. To je osnova od katere pa lahko izbirate med bencinskim in dizelskim agregatom. Pri čemer je 디젤 엔진 v onovi precej cenejši in po vsej verjetnosti glede na maso vozila boljša ogljična izbira. Motorja sta torej 3.0 TDI z močjo 200kW (272 KM) ter 3.0 TFSI z močjo 245 kw (333 KM), ki oba od 0 do100km/h porebujeta pičlih 6.3 – 각각 6.1 sekunde. Dizel naj bi po navedbah porabil le 5.7 litra na 100 prevoženih kilometrov in ima tako za 23 odstotkov manjšo porabo 전작부터.
새 것 아우디 Q7 bi si vsekakor zaslužil še kakšno vrstico, a lahko misli strnemo v osnovne občutke. Audi je uspel priravit konkurenta v segmentu super #suv, ki vam bo postregel športno vozno dinamiko, ki ji ni para in tehnološkimi novotarijami za naslednje desetletje. Cene se začno pri 69,900유로 그리고 ugodnih deželnih paketih. V osnovi bo založen zato se zdi, da primerjalno tudi v svojem segmentu cenovno ugoden. Letos 50, prihodnje leto pa 100 so prodajni cilji, ki verjamemo, da so dosegljivi. Saj je mr. Big zares zelo zanimiv in markanten predstavnik svojega razreda.
추가 정보:
audi.si