메르세데스-벤츠는 얼마 전 BMW가 제기한 도전에 X7 모델로 대응하고 GLS 모델의 전면적인 리뉴얼을 준비했다. 그리고 첫인상은 "타이탄"이 왕좌로 돌아 왔다는 사실을 말합니다.
가장 큰 Mercedes-Benzov model je še nekoliko zrasel (7 cm) v primerjavi s predhodnikom in dobil vse sodobne oblikovne smernice te blagovne znamke. Sicer je prirast v velikosti najbolje viden v medosju, ki je za 6 centimetrov daljše in tako omogoča tretjo sedežno vrsto, ki po funkcionalnosti ne zaostaja za ostalimi sedeži v avtomobilu – tako tudi potniki v zadnji vrsti dobijo tablico za nadzor zabave in udobja. Tretja vrsta se preprosto zloži v podvozje avtomobila, pri čemer v zadku zazeva ogromen prtljažni prostor velik do 2400 litrov.
Na voljo bodo V8 motorji, ki jim bo “hibridno” pomagala elektrika oziroma sistem EQ Boost z 48 voltnim sistemom. Seveda je tu vsa sodobna tehnologija in voznikovi asistenčni sistemi na najvišjem nivoju. Prodaja naj bi se začela že letos, ko bo največji Mercedes-Benz zapeljal tudi na slovenske ceste.
“GLS združuje sodobno razkošje z značajem terenca,” pravi Gorden Wagener, glavni direktor za oblikovanje pri Daimler AG. “Terenske oblikovne smernice se združujejo z eleganco, ki spominja na klasično luksuzno limuzino. Notranjost je sinteza moderne, luksuzne estetike, praktičnosti značilne za SUV in digitalne visoke tehnologije, ki pri Mecedes-Benz pomeni najboljše od vseh teh svetov.”
Luksuzna estetika in tehnologije v notranjosti
Notranjost novega GLS-ja je razkošna, kar dokazuje usnje, ki je del standardnega paketa opreme. Osrednji element v oblikovanju armaturne plošče je izjemno velika zaslonska enota – 33 centimetrov v diagonali, ki je na značilnem mestu na armaturni plošči. Velik zaslon na dotik sistema za informiranje in zabavo MBUX, ki ga poznamo že iz razreda A, omogoča upravljanje vseh funkcij udobja GLS z voznikovega sedeža.
Posebnost je tretja vrsta sedežev, ki v udobju ne zaostaja za vrsto takoj za voznikom in sovoznikom. Vsi sedeži in možnosti sedežnih konfiguracij so upravljani elektronsko. Zadnja dva sedeža se elegantno pospravita v dno prtljažnika, s čimer v zadku novega GLS zazeva velik prostor za prtljago. Na voljo je tudi naslednja generacija barvnega Head-up zaslona, ki postavlja nove standarde z ločljivostjo 720 x 240 slikovnih pik in razširjeno razdaljo projekcije. Slednje omogoča, da bi voznik že lahko praktično na tem zaslonu gledal filme, a seveda šele takrat, ko bodo vozila popolnoma avtonomno vozila.
Visoki cilji pod motornim pokrovom
Visoki cilji novega Mercedes-Benz GLS so prav tako jasno razvidni iz ponudbe motorjev. Zmogljivi šestvaljni in osem valjni motorji zagotavljajo vse, kar si petični kupci tega terence lahko le želijo – torej udobje pri vožnji in brezskrbno vrhunsko moč, ki ustrezajo značilnostim tega luksuznega avtomobila.
Kmalu po predstavitvi modela bo premierno predstavljen sodoben pogonski sklop z oznako GLS 580 4MATIC, ki predstavlja elektrificiran bencinski motor V8 z 48-voltnim vgrajenim električnim sistemom. Slednji bo zmogel 360 kW (489 KM) in 700 Nm navora, z dodatnim 250 Nm navora in 16 kW / 22 KM, ki je na voljo prek hibridnega sistema EQ Boost v kratkih obdobjih. Seveda bodo za Evropo na razpolago dizelski motorji, a o tem več takrat, ko bo predstavitev tega modela tudi pri nas.
Mercedes-Benz je z GLS izjemno lepo odgovoril na izzive, ki mu jih postavljajo konkurenti. In se znova po zaželenosti zavihtel na najvišje mesto.
Galerij: Mercedes-Benz GLS 2019
추가 정보:
mercedes-benz.si