그러나 유럽에서는 3열 좌석, 4륜 조향 및 전기 3기통 터보 가솔린 엔진을 갖춘 중형 Nissan X-Trail SUV를 보았습니다.
Nissan X-Trail 2022 je dobil svojo ameriško različico že v letu 2020, zdaj pa bo vendarle na voljo tudi v Evropi. X-Trail bo dovolj velik, da bodo lahko v tretji vrsti brez težav sedele osebe, ki so visoke do 160 cm. Druga vrsta sedežev je premična, kar olajša vstopanje in izstopanje potnikom v tretji vrsti. Prtljažni prostor zdaj obsega 585 litrov, kar je 20 litrov več kot pri predhodniku.
Že omenjeni 3기통 모터가 있다 1.5리터 prostornine in ni namenjen poganjanju koles. Njegova naloga je proizvodnja električne energije, ki napaja baterijo. Kolesa nato premika elektromotor, zaradi česar se novi X-Trail obnaša podobno kot povsem električni avtomobil. Elektromotor proizvede 201 konjsko moč 그리고 그것은 330 njutonmetrov navora. X-Trail potrebuje 8초 za pospeševanje od 0 에게 100km/h.

Nissan X-Trail bo v Evropi na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Na vsako os bodo namestili elektromotor, njuna sistemska moč pa bo znašala 210마력. Različica z enim elektromotorjem bo dosegla najvišjo hitrost pri 170km/h, z dvema elektromotorjema pa pri 180km/h. Na voljo bo tudi različica X-Trail z 1,5-litrskim bencinskim blagim-hibridom, ki bo imel 161마력, 300 njutonmetrov navora, prenos pa bo prenašal na prednji kolesni par, preko samodejnega menjalnika CVT.

X-Trail se od ameriške različice z imenom Rogue razlikuje v pogonih, vse ostalo pa je ostalo praktično isto. Notranjost ponuja voznikov zaslon v velikosti 12.3인치 in osrednji zaslon na dotik v isti velikosti. Zunanjost si lahko omislite v 10 barvah ali eni izmed 다섯 dvobarvnih kombinacij. Nissan X-Trail bo na voljo s štirimi stopnjami opreme, njegova vstopna cena pa bo znašala okoli 38.000 evrov.





