X세대와 밀레니얼 세대 이후 창업자들이 있습니다. 지난 몇 년간 기업과 단체들은 밀레니얼 세대를 대체할 베이비 세대의 이름을 찾기 위해 고군분투했습니다. 많은 시도가 실패한 끝에(뉴욕 타임즈는 그들을 Z세대라고 부르고 싶었고, 애플에서는 "iGen"이라는 용어를 환호했으며, 미디어에서는 "Plurals"라는 이름도 볼 수 있었습니다.) MTV에서 마침내 다음과 같은 용어를 찾았습니다. "잡았다". 여기 창립자들이 있습니다!
Founderji so novi milenijci! Če si večinoma na 스냅챗, nimaš prav nobene nostalgične povezave z 90-imi in se ti zdi Facebook popolnoma pasé, si po vsej verjetnosti pripadnik nove generacije founderjev oziroma ustanoviteljev.
Milenijska generacija oziroma na kratko milenijci so mladostniki, rojeni po letu 1982. Njihove ključne značilnosti so, da so tehnicistično izredno podkovani in doumljivi, obvladajo delo z računalniki in ostalimi tehnološkimi pripomočki, zmožni so procesiranja ogromne količine medijskih sporočil, navajeni so na spolnost in nasilje, so zelo izobraženi in vzgojeni tako, da nekaj naredijo oziroma dosežejo. Po tako razgledani in uspešni generaciji pa prihaja nova, še bolj doumljiva in napredna generacija, ki so ji mediji končno našli pravo ime.
Po neuspelih poskusih (The New York Times jih je želel poimenovati generacija Z, pri Applu so navijali za termin “iGen”, v medijih pa smo lahko zasledili tudi poimenovanje “Plurals”) so pri MTV-ju končno našli termin, ki se je “prijel”. No, ne ravno našli, saj so “zastareli” milenijci končno ugotovili najboljši način, kako poiskati pravi termin – odločili so se o tem povprašati kar njih, otroke. Marca 2015 so tako izprašali več kot tisoč otrok, ki so se v večini odločili za grandiozno poimenovanje ustanovitelji (“founders”). Ustanovitelji so otroci, rojeni po letu 2000, odrasli, obkroženi z družbenimi omrežji, zaradi česar gre za pogumne posameznike, ki jih ni strah medijske in ostale pozornosti. Od tu tudi vedno več zvezd YouTuba in Snapchata. Prav tako gre za generacijo, ki ima realistična pričakovanja v zvezi s prihodnostjo. Medtem ko milenijci verjamejo, da je vse v njihovem dosegu, so ustanovitelji odrasli v pohabljeni ekonomiji, v kateri so se njihovi starši močno borili za preživetje. Recesija jih je vsekakor opremila z znanjem, da se tveganje vedno ne izplača.
더 읽어보기: 감기에 대한 기적적이고 효과적인 치료법
In zdaj, ko smo končno našli ime za ustanovitelje, je prezgodaj, da označimo tiste, ki jih ta trenutek poimenujejo po Instagramovih filtrih, za instaboomerje? 😉