fbpx

Na de millenniumgeneratie zijn de oprichters hier!

Po milenijcih so tukaj founderji!

Na Generatie X en Millennials zijn de oprichters hier. Bedrijven en organisaties zijn de afgelopen jaren op zoek geweest naar de juiste naam voor de babygeneratie die de millennials heeft vervangen. Na vele mislukte pogingen (The New York Times wilde ze Generation Z noemen, bij Apple juichten ze de term "iGen" toe, en in de media zagen we ook de naam "Plurals"), vonden ze bij MTV eindelijk een term die "gevangen". Hier zijn de oprichters!

Founderji so novi milenijci! Če si večinoma na Snapchat, nimaš prav nobene nostalgične povezave z 90-imi in se ti zdi Facebook popolnoma pasé, si po vsej verjetnosti pripadnik nove generacije founderjev oziroma ustanoviteljev.

Milenijska generacija oziroma na kratko milenijci so mladostniki, rojeni po letu 1982. Njihove ključne značilnosti so, da so tehnicistično izredno podkovani in doumljivi, obvladajo delo z računalniki in ostalimi tehnološkimi pripomočki, zmožni so procesiranja ogromne količine medijskih sporočil, navajeni so na spolnost in nasilje, so zelo izobraženi in vzgojeni tako, da nekaj naredijo oziroma dosežejo. Po tako razgledani in uspešni generaciji pa prihaja nova, še bolj doumljiva in napredna generacija, ki so ji mediji končno našli pravo ime.

Po milenijcih so tukaj founderji!
Po milenijcih so tukaj founderji!

Po neuspelih poskusih (The New York Times jih je želel poimenovati generacija Z, pri Applu so navijali za termin “iGen”, v medijih pa smo lahko zasledili tudi poimenovanje “Plurals”) so pri MTV-ju končno našli termin, ki se je “prijel”. No, ne ravno našli, saj so “zastareli” milenijci končno ugotovili najboljši način, kako poiskati pravi termin – odločili so se o tem povprašati kar njih, otroke. Marca 2015 so tako izprašali več kot tisoč otrok, ki so se v večini odločili za grandiozno poimenovanje ustanovitelji (“founders”). Ustanovitelji so otroci, rojeni po letu 2000, odrasli, obkroženi z družbenimi omrežji, zaradi česar gre za pogumne posameznike, ki jih ni strah medijske in ostale pozornosti. Od tu tudi vedno več zvezd YouTuba in Snapchata. Prav tako gre za generacijo, ki ima realistična pričakovanja v zvezi s prihodnostjo. Medtem ko milenijci verjamejo, da je vse v njihovem dosegu, so ustanovitelji odrasli v pohabljeni ekonomiji, v kateri so se njihovi starši močno borili za preživetje. Recesija jih je vsekakor opremila z znanjem, da se tveganje vedno ne izplača.

LEES VERDER: Een wonderbaarlijk en effectief middel tegen verkoudheid

In zdaj, ko smo končno našli ime za ustanovitelje, je prezgodaj, da označimo tiste, ki jih ta trenutek poimenujejo po Instagramovih filtrih, za instaboomerje? 😉

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.