Prišel je dan, ko so pri Porsche sprevideli, da je 680 konjskih moči v športnem terencu Cayenne E-Hybrid zelo enostavno mogočih v kolikor združimo moč motorja za notranje izgorevanje ter elektrike. Na na način so se meje zmogljivosti avtomobilov zopet premeknile v neko drugo dimenzijo.
포르쉐 je modelsko serijo 고추 okronal s priključnima hibridoma kot novima najzmogljivejšima modeloma v paleti. Cayenne Turbo S E-Hybrid 그리고 Cayenne Turbo S E Hybrid Coupé črpata sistemsko moč 500 kW (680 KM) iz inteligentne kombinacije štirilitrskega motorja V8 (404 kW/550 KM) in elektromotorja (100 kW/136 KM), ki je integriran v 8 stopenjski menjalnik Tiptronic S.
Že takoj, ko je število vrtljajev višje kot v prostem teku, je na voljo maksimalni sistemski navor 900 Nm. Oba modela pospešita iz mirovanja do 100 km/h v 3,8 sekunde in dosežeta končno hitrost 295 km/h. Tej izjemni zmogljivosti stoji ob boku tudi visoka učinkovitost: modela Cayenne Turbo S E-Hybrid in Turbo S E-Hybrid Coupé lahko do 40 kilometrov prevozita brez lokalnih emisij. Povprečna poraba po kriterijih NEVC znaša 3,9–3,7 l goriva na 100 km ter 19,6–18,7 kWh elektrike na 100 km. Na krovu je vsesplošna povezljivost saj so prav vsi modeli povezani z internetom. In kakopak vsi drugi prestižni sladkorčki. Cene za lepotce se začnejo pri 103.753 evrov.
Galerija slik: Porsche Cayenne E-Hybrid
추가 정보:
porsche.si