fbpx

새로운 Porsche Cayenne 2024 공개: 파워 부스트, 재설계된 인테리어 및 650hp Turbo GT

Novi Cayenne ima 12,6-palčno digitalno instrumentno ploščo, izbirni sovoznikov zaslon in večjo moč v celotni ponudbi.

Porsche Cayenne 2024
사진: 포르쉐

포르쉐는 페이스리프트, 재설계된 실내 및 파워트레인 업그레이드를 갖춘 새로워진 신형 포르쉐 카이엔 2024와 카이엔 쿠페를 선보입니다. 최고 수준의 Turbo GT는 이제 650마력을 자랑하며, 전체 라인업에 최신 기술과 향상된 성능이 적용됩니다.

Težko pričakovana Porsche Cayenne 2024 그리고 Cayenne Coupe sta po obsežni dražilni kampanji končno debitirala. Z osveženo zunanjostjo, prenovljeno zasnovo armaturne plošče in znatnimi nadgradnjami pogonskega sklopa naj bi najnovejši modeli Cayenne prišli na trg to poletje, naročila pa zdaj sprejemajo tudi v Združenih državah in pri tegorvich v Evropi. Uradna premiera je bila na avtomobilskem salonu v Šanghaju, ki za avtomobilski svet postaja nova Ženeva Motor Show.

Pod motornim pokrovom je osnovni 포르쉐 Cayenne 2024 še naprej opremljen s 3,0-litrskim motorjem V6 s turbopolnilnikom, ki zdaj zagotavlja 348 KM (260 kW) in 368 lb-ft (498 Nm) – povečanje za 13 KM in 36 lb-ft v primerjavi z prejšnji model.

Za ekološko ozaveščene Cayenne E-Hybrid uporablja V6 s turbinskim polnilnikom v kombinaciji z močnejšim elektromotorjem s 174 KM (130 kW). Skupna sistemska moč tako doseže kar 463 KM (345 kW), skromno izboljšanje za 8 KM. Kapaciteta baterije se poveča na 25,9 kWh s prejšnjih 17,9 kWh. Kar hvalimo in je nujno za avtomobil te velikosti in oblike. Čeprav ocene dosega še niso razkrite, novi 11-kW AC polnilnik omogoča polnjenje doma v manj kot dveh urah in pol.

Porsche Cayenne S 지금은 있다 4,0-litrski motor V8 z dvojnim turbopolnilnikom, ki nadomešča prejšnji V6, z močjo 468 KM (349 kW) in 442 lb-ft (598 Nm). To povečanje za 34 KM in 37 lb-ft omogoča tako standardnemu modelu kot kupeju pospešek od 0 do 100 km/h (0-60 mph) v 4,4 sekunde z dodatnim paketom Sport Chrono. Najvišja hitrost je impresivnih 272 km/h (169 mph).

사진: envato elements
사진: envato elements

Na vrhu ponudbe je Cayenne Coupe Turbo GT 갖춘 650마력 (484 kW) 4,0-litrskim motorjem V8 z dvojnim turbopolnilnikom – kar je 19 KM več kot njegov predhodnik. Ta zver lahko doseže 100 km/h (60 mph) v zgolj 3,1 sekunde 최고 속도를 자랑합니다 304 km/h (189 mph). Turbo GT je standardno opremljen tudi s krmiljenjem zadnjih koles, zračnim vzmetenjem, keramično-kompozitnimi zavorami in izpušnimi cevmi iz titana.

Posodobljeni sistem Porsche Active Suspension Management (PASM) je del standardne opreme pri modelih 고추, S in E-Hybrid, z novimi dvoventilskimi blažilniki, ki ponujajo ločene stopnje odboja in kompresije za izboljšano upravljanje nagiba in prevračanja. Izbirni sistem zračnega vzmetenja, ki je standarden za Turbo GT, obljublja izrazitejšo razliko med načini vožnje Normal, Sport in Sport Plus.

Na zunaj Porsche Cayenne 2024 ohranja znani videz z nekaj ključnimi izboljšavami. Matrix Design LED žarometi so zdaj del standardne opreme, spremljajo pa jih nov pokrov in preoblikovani blatniki. Na zadku so nove zadnje luči z enotno višino po vsej zadnji strani, paleti pa se pridružijo tri sveže barve: Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic in Arctic Grey.


Porsche Cayenne Coupe ponuja izbirni lahki športni paket, ki zmanjša 32,7 kg (72 lbs) vozila. Podrobnosti o tem paketu bodo razkrite pozneje.

V notranjosti je bila armaturna plošča Cayenna 2024 popolnoma prenovljena, s prostostoječo, ukrivljeno 12,6-palčno digitalno instrumentno ploščo za voznika. Komande na volanu omogočajo brezhibno preklapljanje med načini prikaza, medtem ko nova ročica na levi upravlja sisteme za pomoč vozniku. Pomoč pri menjavi voznega pasu in pomoč pri ohranjanju voznega pasu sta zdaj standardna.

Prenovljena sredinska konzola vključuje standardni 12.3인치 zaslon infotainmenta, pri čemer je prestavna ročica zdaj nameščena na armaturni plošči med obema zaslonoma. Kotni del konzole vsebuje mešanico stikal in kapacitivnih gumbov za krmiljenje HVAC. Porsche vključuje tudi voznikov pladenj za pametni telefon s 15 vati induktivnega polnjenja.

Kot nova opcija je na sovoznikovi strani armaturne plošče na voljo 10,9-palčni zaslon. To potniku omogoča upravljanje navigacijskega sistema ali pretakanje videoposnetkov. Posebna plast zaslona zagotavlja, da voznik ne vidi sovoznikovega zaslona, kar preprečuje motnje.


Z vsemi temi nadgradnjami in najnovejšo tehnologijo bosta 포르쉐 카이엔 그리고 Cayenne Coupe 2024 navdušila tako navdušence kot priložnostne voznike. Ko bodo modeli prišli na trge po vsem svetu, lahko pričakujemo, da bo na voljo več podrobnosti in informacij o cenah v evrih. Ne glede na jezik je navdušenje nad novo linijo Cayenna univerzalno.

추가 정보

porsche.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.