르노는 자동차 보석의 풍부한 보물창고를 둘러보고 있으며 과거에 상징적이었던 것으로 입증된 일부 모델을 환생시키고 싶어합니다. Renault 5는 비록 연구용이지만 우리가 즉시 구매하고 다음 해에는 "고기"가 될 것입니다.
Reinkarnacije legend se vselej izkažejo za pravilno potezo. Tako 명령 모델과 함께 피아트 500 že vrsto let kroji segment urbanih “supermini” malih mestnih avtomobilov v katerem res ni veliko “pametne” konkurence. Tako kot konkurence, ki bi povzročala čustva ni tudi v razredu višje. In prav tja kane Renault plasirati model 르노 5, ki je bil na slovenskih ulicah dominanten pred tremi desetletji. A tokrat z električnimi atributi pogonskih sklopov.
Potem, ko smo pred tednom ogledali, kaj vse pripravljata 알파인 그리고 다키아, je čas, da ugotovimo, kaj “kuha” glavna znamka 르노. Do leta 2025 bodo lansirali najmanj sedem popolnoma električnih vozil, eno izmed njih pa je bilo pred dnevi predstavljeno v obliki prenovljenega 르노 5. V ZDA znan tudi po imenu “Le Car”, torej “supermini” se torej po ukinitvi modela v letu 1996 – vrača nazaj!
르노 je jasno povedal, da prikazani 르노 5 ni le koncept, vendar že kar prototip serijske različice. To pomeni, da nov model avtomobila ne bo drastično drugačen, mogoče le malenkostno prilagojen za masovno proizvodnjo. Rdeči svetlobni podpis horizontalne črte pa spominja na modele Renault 5 GT Turbo in zna biti rezerviran za najbolj “zlobno različico”. Vse skupaj namiguje, da 르노 prav z modelom 르노 5 želi pripraviti električni avtomobil, ki ne bo dolgočasen. Temveč enako vznemirljiv kot njegovi kultni zgodovinski modeli.
O novem 르노 5 (R5) ni znanega veliko, a Renaultov vodja, Luca de Meo, pravi, da bo električni avtomobil “po ceni, ki si jo bo lahko privoščil marsikdo.” Slišali smo tudi, da načrtujejo vrnitev tudi Renaulta 4 – kultne Katrce, vendar so podrobnosti tega v tem trenutku zelo omejene.
Francoski proizvajalec avtomobilov napoveduje, da bo do sredine desetletja predstavil 14 vozil, od tega polovica v segmentih C in D. V povezanih novicah skupina 르노 načrtuje tudi predstavitev serijske različice koncepta Megane eVision – naslednje leto z novim informacijsko-razvedrilnim sistemom z vgrajenimi Googlovimi storitvami in kakopak električnim pogonom.