fbpx

행복한 사람들은 종종 더 높은 임금과 더 적은 시간을 일합니다

Dobro življenje je srečno življenje!

Foto: Mateus Campos Felipe / Unsplash

많은 사람들이 노력해서 성공하면 행복할 것이라고 생각하는데 정말 그럴까요? 과학자들은 성공이 종종 행복감에 달려 있다고 말합니다. 즉, 열정, 기쁨 및 쾌활함이 직장에서의 성공을 촉진하는 것입니다.

Srečni ljudje so bolj zadovoljni s svojim delom in prejemajo več podpore sodelavcev in boljše ocene uspešnosti nadrejenih.

Strokovnjaki pravijo, da takšni ljudje pustijo boljši vtis in s tem nezavedno vplivajo na to, kako jih ljudje gledajo in doživljajo – bolj srečni kot so – boljši vtis pustijo.

Neka študija je ocenjevala produktivnost zavarovalnih agentov in izkazalo se je, da bolj, ko so bili pozitivni, bolj uspešni so bili. Prodali so kar do 37 odstotkov več zavarovalnih polic, kot manj pozitivni sodelavci.

Izkazalo se je tudi, da imajo srečni zaposleni boljši dohodek, manj odsotnosti z dela in niso nagnjeni k odpovedi, kakor tisti, ki se na delovnem mestu počutijo nesrečne.

Pozitivnost in sreča na delovnem mestu, sta ključ do uspeha. Foto: Keren Levand / Unsplash

Druga študija je pokazala, da je bolj verjetno, da bodo srečni 18-letniki hitreje našli službo in se ukvarjali s prestižnejšimi in bolj zadovoljivimi službami, kakor drugi.

Kaj je na prvem mestu – sreča ali uspeh?

Strokovnjaki priznavajo, da je na koncu dejansko težko odgovoriti na vprašanje – kaj je na prvem mestu, sreča ali uspeh?

Na primer, nekateri zelo znani in uspešni ljudje niso bili veseli in optimistični. Zgodovina kaže, da lahko tudi depresivni posamezniki, kot sta Abraham Lincoln in Winston Churchill, dosežejo neverjetne podvige.

Tako negativna kot pozitivna čustva so prilagodljiva situacijam. Je čas, ko ste žalostni, in čas, ko ste srečni. Vse to so običajna in sprejemljiva človeška čustva, ki le še enkrat potrjujejo, da smo vsi samo ljudje s čustvi.

Filozof Bertrand Russell je leta 1951 dejal nekaj, kar lahko to temo strne v dva stavka: “Dobro življenje, kakršno si predstavljam, je srečno življenje. Ampak mislim, da če boste dobri, boste srečni. Mislim, da če boš srečen, boš v redu.”

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.