중급 모델인 신형 폭스바겐 파사트(2015)는 대부분의 슬로베니아인들이 잘 알고 있기 때문에 여기서는 구체적인 소개가 필요하지 않습니다. 또한 7세대에 걸쳐 많은 고객 만족을 확신했으며, 최신 모델은 여전히 D세그먼트의 콘크리트 세단과 스테이션 왜건을 대표하고 있기 때문입니다. 이로써 8세대 파사트는 전작의 큰 자리를 채워야 하는 어려운 과제에 직면하게 됐다.
S tem je moral opravičiti tudi značko 폭스바겐 in slavno ime 파사트 na zadku, kar pa mu glede na videno in voženo, več kot uspeva. Še več kot to, aktualni passat v marsičem že celo presega okvirje razreda v katerega je pred časom zapeljal in že dokaj občutno sili segment višje, v razred poslovnih limuzin.
Z oblikovnega stališča je oblikovalcem delo resnično dobro uspelo, z izrazitimi horizontalnimi linijami na nosu in izbočenim pokrovom motorja, so uspeli da novi 폭스바겐 파사트 izgleda še širši in agresivnejši, s čimer ponovno izgleda kot da gre za premium limuzino. Tudi bok vozila je bolj napihnjen in že skoraj nastopaški, zadek pa klasično limuzinski z izstopajočimi LED lučmi. Veliko te napihnjenosti in impozantnosti je sicer povezane s paketom opreme, kjer le highline pomeni oblikovne presežke v obliki dodatne količine kroma na spodnjem delu karoserije, a tudi pri tem 17-palčna lita obutev ne pomeni nobenega presežka. Testnik pa je imel dodana 19-palčna platišča, ki jih kar priporočamo, saj z njimi postane passat prava nastopaška in premium limuzina in večina mimoidočih bo mnenja, da pred njimi stoji še občutno dražji avto, kot v resnici.
Posebnosti ali bolje rečeno razlike (v primerjavi s predhodnikom) pa se tu še ne končajo. Za hitrejši opazovalčev utrip so poleg športne krivulje, ki jo riše silhueta strehe, stranski ogledali pričvrščeni neposredno na karoserijo, kar je pri tej znamki če ne že unicum, pa velika redkost. Zadek sicer predstavlja najmanj razburljiv del, za podobno dinamičnost kot preostali deli vozila, pa mu manjka par velikih izpušnih cevi, ki jih bolj zmogljive različice le premorejo, obliko le teh pa nakazujejo tudi konture na odbijaču. Škoda z njima bi namreč izgledal še bolj hudo in poželjivo.
Tudi znotraj so se oblikovalci zadev lotili zelo resno in lahko rečemo, da je potniška kabina Vokswagen Passata ukrojena na novo. Revolucije sicer ne gre pričakovati, nenazadnje je le 폭스바겐 značka na nosu, so pa spremembe konkretne in novinec v vseh pogledih nudi malenkostne izboljšave, ki na koncu pomenijo veliko razliko. Povečanju zunanjih mer primerno se je povečala tudi prostornost potniške kabine, katere prostornost v drugi vrsti lahko sedaj končno le primerjavmo s sestrsko škodo superb, vsaj v aktualni izdaji (ker novinke še nismo videli oz. preizkusili). Podobno 성장 그것은 doživel tudi prtljažnik, ki je tako globok, da znate v njem tudi že kaj izgubiti. Predvsem pa zahteva, da se vanj globoko stegnete, kjer lahko globina prtljažnika rezultira tudi v umazanih hlačah.
Paket highline in nobenega drugega
Glede opreme pravimo paket highline in nobenega drugega. Prinaša namreč več kroma in klavirske črnine, ki nekako pritičeta temu segmentu, če nista že kar nujna. Prevladujejo horizontalne linije, ki jih letve iz eloksiranega aluminija še poudarijo, na sedežih pa se bohotita značilna kombinacija alkantare in usnja. Prev voznikom so sicer dokaj lkasični merilniki, ki pa jih lahko zamenjajo sicer “dragi” (skupaj z navigacijo, ki je nujna, stanejo 2.400 evrov) popolnoma digitalni merilniki s kar beri in piši 31-centimetrsko diagonalo. Te vsekakor priporočamo, pa ne samo zaradi informativnosti, ampak tudi zaradi izgleda, saj notranjo izkušnjo dvignejo na popolnoma drugo- višjo raven.
더 읽어보기: Novi VW passat – svež veter v poslovnih krogih
Glede opreme poleg prej omenjenega passat highline ponuja malce zmeden spisek serijske opreme. Med to sta recimo presenetljivo triobmočna avtomatska 공기 조절 그리고 radarski tempomat (ki odlično deluje), doplačati pa je recimo potrebno za drugi nivo LED žarometov imenovan LED high, poleg tega pa tudi za recimo navigacijo in prej omenjene digitalne merilnike. Mi bi vsekakor to pri paketu highline, zaradi imidža in celotnega vtisa, oboje umestili v serijsko opremo, tudi na račun višje cene vozila. Je pa testnik z za skoraj osem tisočakov dodatne opreme, že praktično drugi rang avtomobila, ampak z nekaj zmernosti se boste s ceno zaustavili pri okoli 33 tisočakih. To pa je glede na vse kar avto udi in kar še sledi, pričakovana in razumna cena.
Pod pokrovom testnika se je vrtela druga dizelska opcija od štirih, v obliki “najšibkejšega” od treh 2.0 TDI-jev. Ta zmore 110 kW in 340 Nm, kar se v praksi izkaže za povsem zadostnih in veliki večini voznikov primernih. Pri polni naloženosti mu sicer v klanec zna malce poiti sapa, ampak v tem primeru voznik preprosto poseže po hitri in natančni ročici šest stopenjskega menjalnika in je vse ponovno v najlepšem redu. Tako gnan passat sicer ni športnik, čeprav se v ovinkih počuti kot riba v vodi in ima voznik občutek kot da manevrira mnogo manjše vozilo, prej kot to je ležerna avtocestna križarka. Kdor želi več popra in dinamičnosti ima višje še 140- in 176 kilovatno različico tega odličnega motorja. Slednje smo zapisali zaradi naprednosti, ki se kaže in čuti tudi pri ekonomičnosti, v okviru katere se je testnikova poraba vseskozi gibala koli meje šestih litrov in spogledovala s petico. To pa je glede na mere in maso presenetljivo nizka poraba, ki jo podatek o 109 gramih 배출 콜로라도2 le še podkrepi.
Prej omenjeno podvozje in vzmetenje tako deluje, kot da bi preneslo še veliko več moči, dokaz zato pa je nenazadnje tudi 240-konjska različica. Talent vzmetenje najbolje in lepše kaže ravno ob 19-palčni obutvi, ko tudi ob nizkopresečnih pnevmatikah na zadnjice potnikov zaide le malo tresljajev, vožnja pa je kljub športnemu podvozju venomer udobna.
Cena imidžu in vsebini primerna
Gledano kot celota, se nam je passat vsekakor prikupil in zato tudi pozdravljamo današnjo odločitev žirije izbora za evropski avto leto, ki je ta laskavi naziv za leto 2015 namenila ravno passatu. V marsikaterem pogledu pomeni mejnik v D-segmentu in po vrhu mu je uspelo popolnoma zasenčiti, še danes zelo konkretnega, predhodnika. Vse to pa ima seveda svojo ceno in passat se je še malce oddaljil od ljudskosti, še posebej, bolje opremljen in motoriziran. Ampak glede na vse, se nam zdi cena kar primerna in upravičeno višja od tiste pri večini konkurence.