소니는 최신 스포츠 워크맨 MP3 플레이어 NWZ-W27을 홍보하기 위해 가장 큰 특징인 방수 기능을 강조했고, 이를 상상력 넘치는 포장으로 구현했습니다. 플레이어는 물병에 담겨 판매됩니다!
V sodelovanju z oglaševalsko agencijo Draftfcb so za najnovejši Sony NWZ-W27 walkman sports mp3 predvajalnik, 여기에는 4GB notranjega spomina, ustvarili prav posebno kampanjo. Običajen avtomat s pijačami so spremenili v nov komunikacijski in hkrati prodajni kanal, namenjen športnikom, ki veliko preživijo v vodi, kot so na primer plavalci. Združujoč dve skorajda nepogrešljivi stvari zanje – ustekleničeno vodo in mp3 predvajalnik – v “Bottled Walkman” so tako s preprosto rešitvijo na edinstven način pritegnili pozornost ciljne skupine in jo nemudoma prepričali o osrednji prednosti novega Sonyjevega produkta.
Nakup mp3 predvajalnika, ki je popolnoma odporen tako na vodo, kot tudi na pot ob intenzivni vadbi, je sedaj lahko dosegljiv vsem tistim, ki jim bo popestril trening, tam, kjer se največ zadržujejo in takrat, ko ga potrebujejo.