GinzVelo는 velomobile, 즉 자동차만큼 빠른 자동차-자전거입니다. 라이더의 힘 외에도 48와트 배터리로 구동되는 뒷바퀴 허브의 500와트 모터로 구동할 수 있는 폐쇄형 캐빈을 갖춘 세발자전거입니다. 스스로 인간-전기 하이브리드 자동차(HEH Vehicle)라고 부르는 발명가 피터 긴즈버그(Peter Ginzburg)의 자녀로, 킥스타터 캠페인을 통해 고객을 찾고 있다.
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse do 50 km/h.
더 읽어보기: BMW X5 하이브리드 SUV는 연료 소비량이 3.3리터에 불과하고 313마력을 발휘합니다.
Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je 킥스타터에서 na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
추가 정보:
kickstarter.com