fbpx

Veš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš znova oprati?

Vsak se je že znašel v situaciji, ko je precej časa namenil odločanju, ali lahko kos oblačila še enkrat uporabi ali pa ga mora že vreči v pralni stroj. Vsako oblačilo pa ima nekoliko drugačne karakteristike. Spodaj si lahko za posamezno kategorijo prebereš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš oprati.

Tu si lahko prebereš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš oprati.

Spodnje perilo

Verjetno se vsi strinjamo, da lahko spodnje perilo uporabiš le enkrat, potem pa mora v pranje.

Hlače

Hlače lahko oblečeš približno šestkrat, potem pa jih je iz higienskih razlogov dobro oprati.

Hlače je potrebno oprati tudi, če niso vidno umazane
Hlače je potrebno oprati tudi, če niso vidno umazane

Srajce in majice

Poleti je srajce in majice pametno oprati po vsakem nošenju, saj so  tesnem stiku s kožo in vpijejo veliko potu. Pozimi smo lahko nekoliko manj strogi.

Obleke ni treba oprati vsakič, ko jo oblečeš. Obleke so velikokrat pisanih barv ali zanimivih vzorcev, vendar to z vsakim pranjem nekoliko bolj zbledi.

Žive barve obleke lahko s prepogostim pranjem uničimo
Žive barve obleke lahko s prepogostim pranjem uničimo

Nedrček

Nedrček je treba oprati recimo enkrat na teden. To pa velja le za običajne nedrčke, športne je treba oprati po vsaki nošenju.

Nogavice in hlačne nogavice

Nogavice se tako kot spodnje perilo brezpogojno opere po vsaki uporabi.

Športna oblačila

Športna oblačila vpijejo veliko znoja, zato jih je nujno treba oprati po vsaki uporabi.

Spalna srajca

Spalne srajce se načeloma opere tako pogosto kot nedrčke. Zagotovo je bolje spati v čistih oblačilih.

Spanec v oprani pijami je najboljši
Spanec v oprani pijami je najboljši

신발

Čevlje se opere po potrebi – ko postanejo zares umazani ali ko začnejo smrdeti.

Krila in kratke hlače

Krila in kratke hlače je priporočeno prati po treh do štirih uporabah.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.