fbpx

Vet du hvor mange ganger du kan bruke det samme plagget før du må vaske det på nytt?

Alle har allerede kommet i en situasjon hvor de har brukt mye tid på å bestemme seg for om de kan bruke et klesplagg igjen eller om de må kaste det i vaskemaskinen. Hvert plagg har litt forskjellige egenskaper. Nedenfor kan du lese for hver kategori hvor mange ganger du kan bruke samme klesplagg før du må vaske det.

Tu si lahko prebereš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš oprati.

Spodnje perilo

Verjetno se vsi strinjamo, da lahko spodnje perilo uporabiš le enkrat, potem pa mora v pranje.

Bukser

Hlače lahko oblečeš približno šestkrat, potem pa jih je iz higienskih razlogov dobro oprati.

Hlače je potrebno oprati tudi, če niso vidno umazane
Hlače je potrebno oprati tudi, če niso vidno umazane

Srajce in majice

Poleti je srajce in majice pametno oprati po vsakem nošenju, saj so  tesnem stiku s kožo in vpijejo veliko potu. Pozimi smo lahko nekoliko manj strogi.

Klær

Obleke ni treba oprati vsakič, ko jo oblečeš. Obleke so velikokrat pisanih barv ali zanimivih vzorcev, vendar to z vsakim pranjem nekoliko bolj zbledi.

Žive barve obleke lahko s prepogostim pranjem uničimo
Žive barve obleke lahko s prepogostim pranjem uničimo

Nedrček

Nedrček je treba oprati recimo enkrat na teden. To pa velja le za običajne nedrčke, športne je treba oprati po vsaki nošenju.

Nogavice in hlačne nogavice

Nogavice se tako kot spodnje perilo brezpogojno opere po vsaki uporabi.

Športna oblačila

Športna oblačila vpijejo veliko znoja, zato jih je nujno treba oprati po vsaki uporabi.

Spalna srajca

Spalne srajce se načeloma opere tako pogosto kot nedrčke. Zagotovo je bolje spati v čistih oblačilih.

Spanec v oprani pijami je najboljši
Spanec v oprani pijami je najboljši

Sko

Čevlje se opere po potrebi – ko postanejo zares umazani ali ko začnejo smrdeti.

Krila in kratke hlače

Krila in kratke hlače je priporočeno prati po treh do štirih uporabah.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.