fbpx

Volkswagen T-Cross: 작지만...거대함

Volkswagen T-Cross / Foto: Jan Macarol

폭스바겐의 가장 작은 SUV인 폭스바겐 T-크로스(Volkswagen T-Cross)는 크기와 감각 면에서 모두 놀랍고 슬로베니아 도로와 도시 거리를 강타했습니다. 우리는 슬로베니아 프레젠테이션에 참석했습니다.

폭스바겐 T-크로스 je tipičen 폭스바겐 in to v vseh pogledih. Prinaša namreč nemško odličnost v segment mestnih terencev, kjer je ta hip tako pri nas kot v Evropi največje povpraševanje. A hkrati postavlja povsem nove standarde na področju varnosti, kjer je prvič serijsko na razpolago večina voznikovih asistenčnih sistemov, 포함 Front Assist (preprečevanje naletov), Lane Assist (ohranjanje vozne smeri), Blind Spot Assist (zaznavanje mrtvega kota), itd. Hkrati pa na relativno skromno odmerjenih centimetrih prinaša maksimalen izkoristek prostora in je presenetljivo prostoren. Oblikovalci so se pri snovanju zgledovali po večjem Touaregu in prepisovali njegove markantne proporce. Tako je nastala simpatična oblikovna zgodba, kjer je seveda v ospredju personalizacija, saj je na razpolago kar 12 barv ter možna individualizacija preko posebnih barvnih paketov: “Schwartz” ter “Energetic Orange”. Ob začetku prodaje sta na razpolago dva motorja: s po 70 kW (95 KM) in 85 kW (115 KM), ki nosita oznako 1.0 TSI. Cena se za res dober in sodoben paket začne pri 15.990 evrih!

Volkswagen T-Cross - oblikovno zanimiv
Volkswagen T-Cross – oblikovno zanimiv

Oblikovno zanimiv in pogumen

Volkswagen je precej časa “postopal” in opazoval segment, kjer se letno tudi pri nas in v Evropi proda največ vozil. Razred, kjer so do zdaj kraljevali Seat Arona, 마즈다 CX-3, Kia Stonic, 르노 캡처, Peugeot 2008 ter nekateri drugi manj pomembni igralci, je dobil novega člana. In ta bo po vsej verjetnosti tudi kralj “nekoč” svojega razreda. Tako kot Golf. Tudi zato, ker so oblikovalci poskrbeli za domiseln dizajn. Še posebej pogumen se zdi zadek, ki močno odstopa od tega, kar smo vajeni pri tej blagovni znamki. Slednji skriva precej zajeten prtljažni prostor, ki meri od 385 litrov do 455 litrov. Čeprav so mnenja o zadku različna, je nam všeč!

V zadku se skriva do 455 litrov prtljažnega prostora.
V zadku se skriva do 455 litrov prtljažnega prostora.

Zadnja klop je vzdolžno pomična, s tem pa lahko prtljažni prostor povečamo. Ob povečanem prostoru na zadnji klopi ostane prostor le za “najmlajše” potnike. A bistvo oblikovnega pristopa oblikovalcev ni bilo iskanje prostora v prtljažnem prostoru, temveč so resnično ogromno pozornosti namenili iskanju prostora v notranjosti, kjer so občutki res dobri in bi jih lahko pripisali avtomobilu v razredu višje. Dobre 4 metre in 11 centimetrov dolg T-Cross tako pogumno stopa ob bok svojemu 13 centimetrov večjemu bratu 폭스바겐 T-Rocu, ki mu konkretno diha za ovratnik, tako po funkcionalnosti kot stasu.

V bistvu pravi Volkswagen

Volkswagen pri skoraj vseh svojih avtomobilih večino stvari naredi prav. In tako je tudi pri novem T-Crossu, kjer je po tehnični plati vse tako kot mora biti. V razred malih križancev prinaša “digitalni merilnik”, kar ima tudi njegov manjši brat 폭스바겐 폴로 Informacijsko zabavni sistem je že poznan, saj ga lahko dobite tudi v mnogo dražjem in večjem Passatu oziroma vseh ostalih Volkswagnih.

Volkswagnov standard - Volkswagen T-Cross
Volkswagnov standard – Volkswagen T-Cross

Seveda pa je na razpolago prav vsa možna “informacijska” ter “vozniška” dodatna oprema, vključno z radarskim tempomatom in že z nepogrešljivim avtomatskim menjalnikom. V bistvu je izjemno zanimivo, kako hiter je razvoj in kaj vse prinese vsaka nova generacija vozil. Če je na primer T-Roc prinesel sistem Front Assist, ima T-Cross le dobro leto za tem na razpolago poleg omenjenega praktično vse uveljavljene asistenčne sisteme. Tudi zaradi tega pri Volkswagnu pričakujejo najvišjo oceno za varnost – 별 5개 (NCAP).

Presenetljivo agilen

Na slovenski predstavitvi so nam dodelili v test vozilo T-크로스 z najšibkejšim motorjem 70 Kw (95KM), a nas je slednji kljub 5-stopenjskemu ročnemu menjalniku pozitivno presenetil. Je lepo odziven in se rad zavrti s tipičnim zvokom trivaljnika. Preseneti tudi zelo dolga četrta prestava, ki lepo podaljša peto in tako šeste ne pogrešaš. Avtomobil se pelje izjemno lepo. Pozicija za volanom je vsekakor razred višje. Prav tako občutki kakovosti vožnje. Avto je tudi zvočno lepo zatesnjen, zvoka podvozja pa ni slišati.

Volkswagen T-Cross - presenetljivo agilen
Volkswagen T-Cross – presenetljivo agilen

Na poti iz Ljubljane v Izolo je kljub testnemu načinu vožnje potrošil le 6.4리터 goriva na 100 kilometrov. Kar je dober podatek upoštevajoč dejstvo, da smo večinoma vozili po avtocesti ter da je avtomobil večkrat ostal prižgan med samim fotografiranjem vozila.  Zato smo prepričani, da bo večini voznikov padla poraba pod šest litrov pri normalni vsakodnevni uporabi. To pa je podatek, ki je za to obliko vozila dober, če ne med najboljšimi. Tudi lega na cesti je nevtralna in se ne opazi relativne majhne dolžine avtomobila, na primer med vožnjo na avtocesti, kjer odlično ohranja smer. V ovinkih je zaznati nekaj bočnega nagibanja, kar pa je razredu primerno. Kljub temu je avtomobil vseskozi predvidljiv in varen ter ne sili v nobeno smer.

V stranski silhueti je zaznati večje SUV-e skupine Volkswagen.
V stranski silhueti je zaznati večje SUV-e skupine Volkswagen.

Pisana paleta opreme

V osnovi so na voljo tri linije opreme: T-크로스, 그리고 Style. Možnosti individualizacije je res ogromno, saj so na voljo tudi nekateri akcijski paketi, s katerimi lahko vašega bodočega T-Crossa na hitro opremite s tistimi dodatki, ki vam največ pomenijo. In ker je kombinacij res veliko, si boste lahko sestavili res zanimivega.

Cena se začne pri 15.990 evrih in se z nekaj dodatki hitro približajo okrogli dvajsetici. Ta znesek sicer ni majhen, a glede na to, kaj boste dobili v paketu, povsem primeren.

Galerija: Volkswagen T-Cross

추가 정보

추가 정보:
volkswagen.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.