fbpx

과학은 친절이 우리를 더 나은 리더로 만든다고 말합니다. 그 이유는 다음과 같습니다!

당신이 사람들에게 미치는 영향은 당신이 그들을 어떻게 대하느냐에 달려 있습니다!

Gotovo ste večkrat priče različnim sporom med ljudmi, na družabnih omrežjih se ljudje označujejo z različnimi oznakami glede na politično usmerjenost, priljubljen šport, katere znamke avtomobil vozijo in še mnogo drugih stvari. Nesoglasja se dogajajo tudi na delovnem mestu in ni jih malo. Tu se postavljata dve vprašanji: Ali se lahko ne strinjate in ste še vedno prijazni? Ali vas ne bi – kot vodje – to naredilo učinkovitejše?

Raziskovalci že precej časa preučujejo vpliv prijaznosti na lastno srečo, ki naj bi vplivala na vašo sposobnost vodenja. Raziskovalci z univerze v Oxfordu so pred kratkim analizirali na stotine objavljenih člankov, ki so preučevali odnos med prijaznostjo in srečo. Odkrili so 21 študij, ki izrecno dokazujejo, da vas prijaznost do drugih naredi srečnejše, 연구 z univerze v Warwicku pa je celo razkrila, da so srečni ljudje v službi za 12 odstotkov produktivnejši kakor nesrečni ljudje.

Srečni ljudje so v službi za 12 odstotkov produktivnejši kakor nesrečni ljudje.
Srečni ljudje so v službi za 12 odstotkov produktivnejši kakor nesrečni ljudje.

Ali lahko prijaznost pri delu povzdigne vaše vodstvo na višji nivo?

Tukaj so opisani 세 가지 방법 direktorja podjetja O.C. Tanner Institute, avtorja knjige Appreciate: Celebrating People, Inspiring Greatness, Todd Nordstroma, kako vam lahko prijaznost  – kot vodji –  pomaga do odličnih rezultatov.

1. Spoštovanje navdihuje in ustvarja boljše rezultate

Biti prijazen pomeni, da iskreno proslavljate uspehe sodelavcev, ne s figo v žepu. Dejansko vam je mar. 연구 njegovega podjetja, v kateri so iskali odgovor na vprašanje kaj bi zaposlene motiviralo pri vodji, da bi si prizadevali za še boljše, odlične rezultate, razkriva, da zaposlene najbolj motivira PRIJAZNOSTI! Ostali motivatorji so bili povišanje plač, napredovanje, usposabljanje, samostojnost.

2. Povezanost vodi k boljšim idejam

Smiselno bi bilo, da se prijazni ljudje med seboj lažje in iskrenejše povežejo, saj jim je mar za ljudi okoli sebe. To pa ni vse. V raziskavi podjetja O.C. Tanner Institute so med drugim ugotovili, da so bili pri 72 odstotkih nagrajenih projektovvključeni in o mnenju povprašani tudi tisti ljudje, ki niso bili del ekipe. Dobre vodje namreč vprašajo za mnenje tudi tiste, ki o projektu sicer nič ne vedo. Ta mnenja cenijo, bodisi so pozitivna, bodisi negativna. In to je PRIJAZNOST – pridobivanje in spoštovanje mnenja nekoga drugega, pa se ta z idejo strinja ali pa tudi ne.

Dobre vodje za mnenje vprašajo tudi tiste, ki o projektu sicer nič ne vedo.
Dobre vodje za mnenje vprašajo tudi tiste, ki o projektu sicer nič ne vedo.

3. Zaupanja vredni odnosi

Vaša naloga in odgovornost je tudi, da obvestite zaposlene, ko le-ti ne izpolnjujejo vaših pričakovanj. Takšni pogovori na žalost niso sprejeti kot prijazna dejanja. Kljub temu pa si tiste vodje, ki izražajo prijaznost in iskreno željo, da pomagajo zaposlenemu postati boljši na delovnem mestu (posledično tudi osebno), zgradijo močnejše odnose s svojimi zaposlenimi. Desetletna 공부하다 revije Harvard Business Review razkriva, da obstaja ena stvar, ki loči slabe vodje od odličnih, in to je njihova nezmožnost ustvarjanja zaupanja vrednih odnosov z zaposlenimi.

Vsi imamo svoja mnenja, ideje. V roku 45 sekund vam Googlovo iskanje po ključni besedi “leadership” (vodenje) vrne 2,1 milijardi rezultatov. Očitno je, da imate na voljo ogromno informacij, ki jih lahko uporabite in se naučite postati boljši vodja.  Dobro vodstvo se začne čisto preprosto – s PRIJAZNOSTJO – v življenju in na delu.

Ralph Waldo Emerson je bržkone to povedal najbolje: “Nikoli ni prezgodaj nekomu izkazati prijaznost, kajti nikoli ne veste, kdaj bo že prepozno.”

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.