fbpx

10+ stereotypów z horrorów, które naprawdę irytują

Slab signal na telefonu

Kiedy myślisz o horrorach, chcesz poczuć strach, strach i grozę, ale często zła gra aktorska, przewidywalne sceny i stereotypy bardziej nas dezorientują niż przerażają. Ciągle powtarzające się sceny w piwnicach, ucieczka przed samochodem w pogoni za ofiarą, sceny w lustrze czy w łazience... na pewno je znacie, ale jest wiele innych, które naprawdę działają nam na nerwy.

Dobri strašni filmi v nas izzovejo strah in napetost, vendar obstajajo tudi takšne grozljivke, za katere obžalujete, da ste si jih ogledali. Predvidljivi prizori in nesmiseln potek zgodbe pokvarijo vtis, sploh pa klišeji, ki so kot pika na i do popolnega uničenja filmskega dela. Ker so ti tako smešni, smo pripravili seznam najbolj pogostih klišejev, ki jih boste ljubitelji grozljivk zagotovo rozpoznany.

Bežanje pred avtomobilom, ki lovi žrtev

Bežanje od avtomobila, ki lovi žrtev
Bežanje od avtomobila, ki lovi žrtev

Prizor, ki si zasluži zlato medaljo. Če žrtev lovi avtomobil, se ta nikoli ne spomni, da bi tekla v smeri, kamor avtomobil ne more zapeljati. Pogosto je ravno tako, da protagonist teče pred avtomobilom, ki ga bo ujel. A, ker je v grozljivkah vse mogoče, se pogosto zgodi tudi, da žrtve avtomobil celo ne ujame.

Avtomobil se nikakor ne želi zagnati

Avtomobil se nikakor ne želi prižgati
Avtomobil se nikakor ne želi prižgati

Trenutek, ko smo najbolj nerwowy, je ta, ko protagonist poskuša pobegniti iz krempljev smrti. Vendar pa sreča ni nikoli na njegovi strani, če se odloči, da se bo nevarnosti izognil tako, da se odpelje z avtomobilom. Vozilo, ki je pred 10 minutami delovalo, se je pokvarilo ravno takrat, ko morilec lovi žrtev.

Ženska ne more teči, ne da bi padla

Ženska ne more teči, ne da bi padla
Ženska ne more teči, ne da bi padla

Zdi se, kot da so ženske v grozljivkah pogosto predstavljene kot štoraste, saj scenaristi vedno pripravijo prizor, v katerem ženska ne more preteči 100 metov, ne da bi padla, ravno takrat, ko jo morilec lovi.

Hitra hoja morilca

Hitra hoja morilca
Hitra hoja morilca

Tudi če je morilec popolnoma pohabljen, vedno zbere moč in hodi, namesto da teče, pa je še zmeraj hitrejši od žrtve, ki šprinta.

Strašen prizor v ogledalu

Strašen prizor v ogledalu
Strašen prizor v ogledalu

Wygląda na to, że tak filmski ustvarjalci nikakor ne morejo upreti klišeju z ogledalom, ker ga tudi v sodobnih filmih še kar oglądamy. Vsakič, ko je v filmu Lustro, dobro veste, kaj se bo zgodilo. Žrtev bo nenadoma videla odsev pošasti, ki stoji za njo.

Slab signal na telefonu

Slab signal na telefonu
Slab signal na telefonu

Scenaristi so spoznali, da očitno ni prepričljivo, da ne bi žrtev imela pri sebi telefona, ko želi poklicati pomoc. Rešitev so zato našli v slabem signalu –  ko torej pride do nesreče, vsi signali odpovedo in so telefoni neuporabni.

Strašna klet

Strašna klet
Strašna klet

Če v filmu žrtev kupi hišo, je zagotovo, da bo v njej grozna klet, v kateri je bil nekdo umorjen ali bo umorjen. Lastniki tudi vedno čutijo potrebo po tem, da bi preverili, kakšni nenavadni zvoki od tam prihajajo. Kaj pa napol delujoča žarnica? Očitno ste pozabili, da jo mora raznesti ravno takrat, ko bi morala brezhibno delovati.

Morilec v kopalnici

Morilec v kopalnici
Morilec v kopalnici

Si sploh predstavljate, kakšen bi bil film brez umora v kopalnici. Mnogi ljudje ne pričakujejo, da bodo umrli v kopalnici, razen tistih, ki gledajo grozljive filme.

Dekle, ki preživi

Dekle, ki preživi
Dekle, ki preživi

Konec filma vsi nestrpno čakamo – najbolj tipičen prizor pa je seveda, ko eno dekle iz skupine ljudi preživi. To je na začetku filma po navadi najbolj sramežljiva in nedolžna oseba, toda ko se sooči s hudičem, se izkaže, da je najbolj iznajdljiva in inteligentna.

Srhljivi otroci

Srhljivi otroci
Srhljivi otroci

Nedolžni, ljubki in prikupni otroci sploh niso strašljivi, dokler jih ne vidite v grozljivem filmu, v katerem se spremenijo v hudiča.

Policija vedno prispe prepozno

Policija vedno prispe prepozno
Policija vedno prispe prepozno

Največja ovira, s katero se žrtve srečajo, je verjetno klic policije na pomoč – do telefona težko prispejo, da jih obvestijo o katastrofi, ko pa jim uspe, se policija pogosto pojavi, ko so že vsi mrtvi.

Zapisi na steni

Zapisi na steni
Zapisi na steni

Grozljivka očitno ne bi imela učinka brez obsedenosti žrtve z nekim bizarnim znakom, nesmiselnimi besedami in verskimi simboli na nekih naključnih površinah. To je seveda delovalo, ko smo takšen prizor videli prvič v filmu, ko pa je vsak scenarist začel kopirati to idejo, je postala kliše, ki se mu zdaj že smejemo.

Umor med spolnim odnosom

Umor med spolnim odnosom
Umor med spolnim odnosom

Oboževalci grozljivk že vedo, da bodo poredni pari umrli. Najboljši čas, da morilec nekoga ubije, je seveda med spolnim odnosom.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.