fbpx

8 sztuczek, które sprawią, że się w tobie zakocha

Naukowcy zbadali powody, dla których kobieta wybiera określonego mężczyznę, i wyróżnili 8 sztuczek, które ułatwią mężczyznom odniesienie sukcesu. Te 8 sztuczek pomoże ci zdobyć jej serce od samego początku.

Ljubezen je najmočnejše čustvo. In čeprav so sestavine zanjo univerzalne in jo je poskusilo že milijarde ljudi, še vedno ne poznamo univerzalnega recepta. Ker ga pač ni! Hec z ljubeznijo je, da vsakemu človeku odgovarja nekaj drugega. Včasih je potrebnih le nekaj osnovni sestavin, da se nekdo zaljubi v vas, spet drugič moramo iz ljubezni diplomirati. V nadaljevanju si poglejte osem ‘trikov’, ki bodo vzburile ljubezenske ‘brbončice’. In vam omogočile, da do svoje izbranke pridete lažje.

1. TRIK: Skupaj počnita kaj vznemirljivega.

Vznemirljivi dogodki namreč ustvarijo pozitivne občutke, ki so sicer rezultat same aktivnosti, a ljudje vzroke zanje najdemo v nasprotnem spolu. Ja, pri toliko ‘kablih’ v nas ni čudno, da se je nekje moralo nekaj zašuštrati.

Počnita nekaj norega!
Počnita nekaj norega!

2. TRIK: Omislite si psa.

Če ima moški psa, ima tudi več šans pri dekletu. Lastništvo psa se namreč prevaja v sposobnost moškega, da zna poskrbeti zase, za življenje nasploh in da je pripravljen na zvezo. Hkrati ženske menijo, da so ti moški bolj sproščeni, lažje dostopni in bolj veseli. Po raziskavah sodeč pes namreč naredi večji vtis kot obleka. Ne obleka torej, pes naredi človeka.

Očetovski čut je hudo sexy!
Očetovski čut je hudo seksi!

3. TRIK: Rdeča barva (velja za oba spola)

Rdeča, ki te ljubim rdečo. Podobno kot biki smo tudi moški ‘šibki’, ko pride do rdeče barve. Seveda gre kot pri bikoborbah samo za igro, kjer pa vlogo matadorja igra ženska. Rdeča velja za barvo, s katero ženske ‘lovijo’. Za rdečo velja, da privlači tudi ženske, saj z njo izstopate. To pa je vedno dobro. Orožje, ki ga dovoljeno lahko uporabljata oba.

Rdeča barva ... z njo boste lovili!
Rdeča barva … z njo boste lovili!

4. TRIK: Igranje inštrumenta

Pozabite na preživetje najmočnejšega, če želite ‘preživeti’ v ljubezni, igrajte inštrument. Študija je namreč pokazala, da imajo fantje, ki igrajo ali celo samo prenašajo naokoli inštrument, precej večjo šanso, da jim bo dekle zaupalo svojo telefonsko številko.

Igrajte nek inštrument!
Igrajte nek inštrument!

5. Trik: Brada – brada ali ne brada, to je zdaj vprašanje.

Zares dolge brade niso magnet in če se vam morda zdi, da je zmagoviti obraz sveže obrit obraz, se motite, saj je najbolj privlačen tisti, ki je ima ravno prav. Ne premalo in ne preveč. Po drugi strani brada simbolizira moškost. Daljša kot je, bolj možat si v očeh ženske, hkrati pa sugerira večji starševski čut. Torej … moški z brado imajo psihološko prednost.

Urejena brada je možata!
Urejena brada je možata!

6. Trik: Nasmeh

przez GIPHY

Nasmeh je najboljše ličilo. In čeprav večina moških ličil ne nosi, tudi njim prav pridejo, saj lahko ‘zakrijejo’ celo neprivlačnost, ki bi brez njih kar bolščala iz vašega obraza. Naredite eksperiment. Imete nasmešek na obrazu in ljudje vas bodo zagotovo opazili, ko se boste sprehajali po ulici. Tudi dekleta.

7. Trik: Prilagodite svojo hojo.

Moški na splošno hodijo hitreje kot ženske. A ko moškega ljubezensko zanima ona, svoj tempo upočasni, čeprav se tempo srca tedaj dvigne kot bi korak pospešil in ne upočasnil. Zanimivo je namreč, da moški ‘drvi’ svoj ritem, če ga ženska ne privlači v seksualnem smislu. Zato dekleta, iz hitrosti hoje se da razbrati, ali ste njegova simpatija ali ne ali imate pri njem možnost ali ne.

8. Trik: Urejeno stanovanje

Moški, ki živijo v urejenem stanovanju, imajo pri ženskah veliko več možnosti. Če torej iščete ljubezen prek spleta, poskrbite, da so vaše fotografije postavljena v okolje, ki daje občutek, da živite v tip-top domu. V dobi kapitalizma je očitno res pametno igrati na materialistično note tudi s psihološkega vidika, saj ta ustvarja občutek varnosti.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.