Aston Martin Vantage GT8 je dirkalnik z licenco za navadne ceste. Po njem se pretaka modra dirkaška kri, saj izhaja iz dirkalnika V8 Vantage GTE (nastopa v prvenstvu FIA WEC). Je najmočnejši in najlažji V8 Vantage v zgodovini, za kar se ima zahvaliti karoseriji iz ogljikovih vlaken in aerodinamični liniji. Ta kombinacija pomeni le eno- še boljše vozne lastnosti.
Vsi modeli znamke Astona Martina imajo v svojem DNK-ju dirkaške gene, ki pri dirkalniku Aston Martin Vantage GT8 pridejo še posebej do izraza. Nenazadnje so ga ”oplodili” s pomočjo čistokrvnega dirkalnika V8 Vantage GTE. Kljub temu ga lahko zapeljemo tudi na običajne ceste, čeprav pod pokrovom rohni pošastni agregat. Inženirji so mu namreč namenili predelan 4,7-litrski V8 motor z 446 KM (328 kW, 490 Nm), katerih srd na kolesa prenaša 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski sekvenčni menjalnik Sportshift II. Od 0 do 100 km/h se izstreli v 4,4 sekunde in pospešuje vse do 305 kilometrów na godzinę.
Obleka modela (beri karoserija) Aston Martin Vantage GT8 je sešita z włókna węglowego, ”kroj” pa je precej podoben ”kroju” modela Vantage GT12. S tem so mu zbili težo še za dodatnih 100 kilogramov (tehta 1510 kg, kar je 100 kg manj kot predhodnik). Med drugim so karbonski blatniki, pragovi, odbijači ter sprednji in zadnji difuzor. Če vam ti ekstremi niso dovolj, je na voljo še pakiet aerodynamiczny (Aero), s katerim Vantagu GT8 zraste zračni smernik vreden repa Moby Dicka, dodana pa je še kopica drugih aerodinamičnih elementov. ”Priložena” je tudi karbonska streha, pa sredinsko nameščeni izpuhi iz titana in zadnje steklo iz polikarbonata. Vsi ”podplati” so iz Michelinovih pnevmatik Sport Cup II, ki so jih nadeli pet- oz. sedemkrakim platiščem iz litine oz. magnezija.
CZYTAJ WIĘCEJ: Aston Martin DB11: szary DB9 doczekał się następcy
Gre za omejeno serijo, ki bo štela 150 vozil in tri barvne kombinacije- belo-zeleno, sivo-modro in zeleno-limetno. Kaj pa pravi notranjost modela Aston Martin Vantage GT8? Tudi ta je strupena, predvsem pa športno naravnana, kljub temu pa ima tudi klimatsko napravo, multimedijski sistem (AMi II infotainment) in Bluetooth povezavo. Nenazadnje je tudi ”cestak”. Tudi notranjost se kakopak ni mogla izogniti tretmaju z ogljikovimi vlakni, ki jih najdemo v teksturi vratnih panelov in školjkastih sedežev. Za osnovno različico boste morali odšteti cca, 210 tisoč evrov, a se morate podvizati, saj so serijo kupci že skoraj razgrabili. Če zamudite to ”akcijo” (vozila bodo kupcem dostavljena do konca leta), pa se že kmalu obeta nova omejena serija, ki jih Aston Martin po novem vsako leto obljublja po dve.
Więcej informacji:
gt.astonmartin.com