Audi E-tron Quattro Concept jako pierwszy zawita do Ingolstadt na „przesłuchanie” Audi dotyczące w pełni elektrycznego, luksusowego SUV-a, który w ostatecznej formie pojawi się na drogach w 2018 roku i będzie plasowany pomiędzy modelami Q5 i Q7. To całkowicie elektryczne studium crossovera o wyjątkowo niskim współczynniku oporu powietrza, które zostało zaprezentowane publiczności podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie.
Audi E-tron Quattro Concept je ”električar” po duši, za njegov pogon pa skrbi kar trio elektromotorjev. Dva se nahajata na zadnjem prečnem nosilcu, eden pa na sprednji osi (ta razporeditev je garant ne samo za dinamičnost ampak tudi za energetsko učinkovitost vozila), njihova skupna moč pa znaša 320 kilovatov (za kratek čas tudi 370 kW), oziroma 430 in 500 konjev (800 Nm). Najvišjo hitrost ima zamejeno pri 210 kilometrów na godzinę, do 100 km/h pa se iz mesta požene v 4,6 sekundah.
Njegov akcijski radij znaša preko 500 kilometrov, za kar se ima zahvaliti litij-ionski bateriji s kapaciteto 95 kWh, ki je skrita pod dno kabine. Zaradi njene lege ima avto izredno nisko położony środek ciężkości, za odlične vozne lastnosti (za boljšo stabilnost in dinamiko) v vseh situacijah pa poskrbita še prilagodljivo zračno vzmetenje in štirikolesni volanski mehanizem. Zavoljo kombiniranega sistema polnjena CCS ga lahko hranite po enosmernem (do roba ga na 150-kilovatnem priključku napolnite v slabi uri, do 80 odstotkov pa se lahko sicer napolni tudi v četrt ure) ali izmeničnem toku, tretja izbira pa je brezžično polnjenje ”Audi Wireless Charging” z uporabo indukcijske tehnologije, ki deluje skupaj s samodejnim parkiranjem, ki avto sam zapelje na mesto pod polnilno ploščo. Sončne celice na strešnem oknu pa mu omogočajo, da tudi sonce z žarki prispeva električni tok v njegov ”šparovec” pogonske baterije.
PREBETITE ŠE: Tesla Model X Signature – niezwykle szybka i niezwykle droga
Audi E-tron Quattro Concept je utelešenje zasnove ”Aerosthetics”, ki je kombinacija tehničnih prijemov za čim boljši pretok zraka in kreativnega oblikovanja. Nič čudnega torej, da je njegov količnik zračnega upora zgolj 0,25. Je precej nizek in namenjen prevozu štirih potnikov. In če je Misja Porsche E konkurenca Tesli S, je Audi E-tron Quattro Concept resna konkurenca Tesli X.
Więcej informacji:
audi.si