Czy boisz się, że za każdym razem, gdy zamierzasz kupić produkty prestiżowych marek, kupisz podróbkę? Dzięki najnowszej platformie Aura W KOŃCU będziesz mógł zapomnieć o strachu, bo ta platforma oddziela podróbki od oryginału!
Francoski konglomerat LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton je razvil platformo, ki z uporabo tehnologije veriženja blokov/łańcuch blokowy izsledi luksuzne dobrine in ponaredkom preprečuje, da bi vstopili na trg.
Platforma, ki se imenuje Aura, potrošnikom in blagovnim znamkam ponuja napredne storitve sledenja – uporabnike seznani z najrazličnejšimi informacijami o življenjskem ciklu izdelka, ki se tičejo dizajna, surovin, izdelave in distribucije.
LVMH bo s pomočjo sistema pripomogel k prepoznavanju originalnih izdelkov. Aura bo namreč beležila podatke o prodaji na prodajnih mestih in na trgu že uporabljenih dobrin. Na ta način bo preprodajalcem močno otežila delo, saj ponarejenih artiklov sistem ne bo prepoznal.
LVMH je pri ustvarjanju platforme sodeloval z Microsoftu i firmy Consensys, ki se ukvarja z rešitvami v tehnologiji blockchain. Sprva ga nameravata izkoriščati predvsem blagovni znamki Louisa Vuittona I Christian Dior, v prihodnosti pa lahko pričakujemo, da bo na voljo še nekaterim drugim znamkam, ki si jih konglomerat lasti.
Więcej informacji:
lvmh.com